تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389  

 

اطلاعات کاربران فیس‌بوک در اختیار آگهی‌دهندگان

 
 

در حالی که فیس‌بوک در بخش سیاست گذاری‌های خود در زمینه حریم شخصی به کاربران خود وعده داده که تحت هیچ شرایطی اطلاعات آنان را با آگهی دهندگان به اشتراک نمی گذارد، در عمل به گونه دیگری رفتار کرده است.  

 
 

در حالی که فیس‌بوک در بخش سیاست گذاری‌های خود در زمینه حریم شخصی به کاربران خود وعده داده که تحت هیچ شرایطی اطلاعات آنان را با آگهی دهندگان به اشتراک نمی گذارد، در عمل به گونه دیگری رفتار کرده است.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، فیس بوک که طی ماه های اخیر به روش های مختلف حریم شخصی کاربران خود را نقض کرده و به همین علت با اعتراضات و شکایات گسترده آنان روبه رو شده است، این بار تخلف دیگری مرتکب شده و برخی اطلاعات کاربران خود را در اختیار آگهی دهندگان گذاشته است.

این شرکت 5 شنبه تائید کرد که حتی اسامی برخی کاربران را هم برای آگهی دهندگان افشاء کرده تا آنان از این طریق از علائق کاربران فیس بوک و دوستانشان مطلع شده و این مسائل را در طراحی آگهی های خود لحاظ کنند.

کارشناسان معتقدند افشای این تخلف فیس بوک بدون شک طوفانی از اعتراض به ضد این سایت به راه خواهد انداخت و فرآیند ریزش تعداد کاربران آن را تسریع خواهد کرد.
هم اکنون دهها هزار نفر از کاربارن این سایت هم با ایجاد گروه های اعتراضی در فیس بوک نسبت به عملکرد آن اعتراض کرده اند.

در حال حاضر فیس بوک از این اقدام خود عقب نشینی کرده و این اشتباه را حاصل بی دقتی دانسته است، اما بعید به نظر می رسد که این توضیح از سوی کاربران فیس بوک موجه دانسته شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed