تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: یکشنبه، 16 آبانماه 1389  

 

گنجانده شدن تبلیغات در پیام‌های توییتر

 
 

توییتر وارد کردن تبلیغات نمایشی یا توییت‌های تبلیغی را در پیام‌های ارسالی کاربران در این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی آغاز کرد.  

 
 

توییتر وارد کردن تبلیغات نمایشی یا توییت‌های تبلیغی را در پیام‌های ارسالی کاربران در این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، این سایت انتشار توییت‌های تبلیغی خود را آغاز کرده و تبلیغات نمایشی را برای آن دسته از کسانی که از برنامه HootSuite برای دسترسی به توییتر استفاده می‌کنند، نمایش می‌دهد.

توییت‌های تبلیغی پیام‌های توییتی هستند که تبلیغات‌کنندگان برای نمایش داده شدن آن‌ها به شمار زیادی از افراد، پول می‌دهند درست همانند تبلیغات‌کنندگانی که برای لینک‌های نمایش داده شده به همراه نتایج جست‌وجوی گوگل پول می‌دهند.

کسانی که از طریق برنامه HootSuite به توییتر دسترسی دارند، تبلیغاتی را مشاهده می‌کنند که طبق وعده توییتر، با علایق و فعالیت‌های آنان متناسب خواهد بود و برخی از کاربران HootSuite نیز ممکن است هیچ تبلیغی را نبینند در حالی که دیگران ممکن است در مکان‌های مختلفی از زمان فعالیتشان آن‌ها را مشاهده کنند.

نمایش و تداول این تبلیغات نیز به ارتباط آن‌ها با هر کاربر بستگی دارد. طبق اعلام توییتر، تبلیغات در برنامه Hootsuite که 900 هزار کاربر دارد، آزمایشی بوده و دو شرکت عکس‌العمل کاربران را مورد کنترل قرار می‌دهند تا نسبت به دلزده نشدن آنان مطمئن شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed