توییتر وارد کردن تبلیغات نمایشی یا توییتهای تبلیغی را در پیامهای ارسالی کاربران در این سرویس میکرووبلاگنویسی آغاز کرد.
به گزارش ایسنا، این سایت انتشار توییتهای تبلیغی خود را آغاز کرده و تبلیغات نمایشی را برای آن دسته از کسانی که از برنامه HootSuite برای دسترسی به توییتر استفاده میکنند، نمایش میدهد.
توییتهای تبلیغی پیامهای توییتی هستند که تبلیغاتکنندگان برای نمایش داده شدن آنها به شمار زیادی از افراد، پول میدهند درست همانند تبلیغاتکنندگانی که برای لینکهای نمایش داده شده به همراه نتایج جستوجوی گوگل پول میدهند.
کسانی که از طریق برنامه HootSuite به توییتر دسترسی دارند، تبلیغاتی را مشاهده میکنند که طبق وعده توییتر، با علایق و فعالیتهای آنان متناسب خواهد بود و برخی از کاربران HootSuite نیز ممکن است هیچ تبلیغی را نبینند در حالی که دیگران ممکن است در مکانهای مختلفی از زمان فعالیتشان آنها را مشاهده کنند.
نمایش و تداول این تبلیغات نیز به ارتباط آنها با هر کاربر بستگی دارد. طبق اعلام توییتر، تبلیغات در برنامه Hootsuite که 900 هزار کاربر دارد، آزمایشی بوده و دو شرکت عکسالعمل کاربران را مورد کنترل قرار میدهند تا نسبت به دلزده نشدن آنان مطمئن شوند.