تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 28 مردادماه 1388  

 

دور زدن قانون ممنوعیت تبلیغ تلویزیونی برای کالاهای خارجی در سفر جومونگ به ایران

 
 

بازیگر نقش جومونگ عصر دیروز در حالی برای شرکت در یک نشست خبری وارد مرکز همایش‌های صدا و سیما شد که خودش از ذوق‌زدگی نمایندگان رسانه‌های گروهی ایران ذوق‌زده شده بود 

 
 

خبرگزاری مهر - بازیگر نقش جومونگ عصر دیروز در حالی برای شرکت در یک نشست خبری وارد مرکز همایش‌های صدا و سیما شد که خودش از ذوق‌زدگی نمایندگان رسانه‌های گروهی ایران ذوق‌زده شده بود.

پس از آنکه مجموعه کره‌ای "افسانه جومونگ" در میان مردم و بینندگان تلویزیون ایران محبوبیتی خاص و فوق‌العاده یافت، یکی از شرکت‌های تولید لوازم خانگی و الکترونیکی تصمیم گرفت از این محبوبیت به نحو احسن استفاده کند و بازیگر اصلی مجموعه را در تهران مقابل نمایندگان رسانه‌های گروهی قرار دهد.

تیزهوشی و وقت‌شناسی مدیران بازاریابی و تبلیغات این شرکت کره‌ای باعث شد سفر ایل گوک سونگ با ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی در خیابان‌های تهران و تلویزیون ایران همزمان شود و دوستداران جومونگ ناگهان با انبوه تصاویر این بازیگر کره‌ای در رسانه‌های مکتوب ایران روبرو شدند که در کنار یا مقابل نمایشگرهای تولیدی شرکت ... ایستاده است.

سرانجام انتظارها به سر رسید و جومونگ دیروز برای دیدار با انبوه دوستداران خود در ایران همراه با اعضای تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان آسیا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد و خودش هم در نشست خبری عصر سه‌شنبه از تمام آنها که برای استقبال از وی ـ نه قهرمانان ملی ایران ـ رنج سفر تا فرودگاه را تحمل کرده و احتمالا شب را بیدار مانده بودند، تشکر کرد.

قرار بود نشست خبری آقای جومونگ ساعت 14 دیروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شود که این نشست با دو ساعت تاخیر ـ به دلیل استقبال بیش از اندازه مخاطبان از جومونگ ـ آغاز شد و وی به همراه چند محافظ، نمایندگان شرکت ... و مترجم مقابل نمایندگان رسانه‌های گروهی ایران نشست و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

پرسش‌هایی از جمله اینکه می‌دانسته در ایران این همه طرفدار دارد، از کدام فیلم ایرانی خوشش می‌آید، معنی نام و فامیلش چیست، نحوه تحصیل در رشته بازیگری در کره، حضور احتمالی در فیلم‌های ایرانی، ماندگارترین صحنه مجموعه جومونگ، شایعه ازدواج با سوسانو، روز تولد خود و چگونگی انتخاب نام خود توسط پدر و مادرش و...

جومونگ با تسلیت گفتن درگذشت یک ایرانی به خاطر خانم سوسانو، از اینکه جومونگ توانسته به نوعی از معضل ترافیک شهرهای بزرگ کم کند ابراز خوشحالی کرد. ضمن اینکه متوجه سئوال یکی از خبرنگاران ورزشی درباره علاقه خود به یکی از دو رنگ آبی یا قرمز نشد و گفت که معمولا لباس‌های یکرنگ می‌پوشد.

ایل گوک سونگ در پایان با دادن این مژده که اگر بار دیگر مدیران شرکت ... او را دعوت کنند، حتما دوباره به ایران سفر خواهد کرد، بسیاری از علاقمندانش را از نگرانی رهانید و به نشست خبری خود خاتمه داد. قرار است از اقامت سه روزه جومونگ در ایران یک فیلم مستند هم تهیه شود.

در ساعت‌های پایانی روز سه‌شنبه 27 مردادماه مدیران شرکت کره‌ای ... از خوشحالترین بیزنسمن‌های روی زمین بودند، چون با شمشیر جومونگ چند نشان زده و موفق شده بودند تصاویر تبلیغاتی جومونگ را در بسیاری از بخش‌های خبری صدا و سیما روانه خانه‌های مردم کنند و قانون ممنوعیت تبلیغ تلویزیونی برای کالاهای خارجی را ماهرانه دور بزنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed