جمعه، 9 خردادماه 1393: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشریات متقاضی برای دریافت آگهیهای دولتی را رتبهبندی کرد؛ در این رتبهبندی، روزنامههای ایران، دنیای اقتصاد، جام جم، خراسان و همشهری رتبهی نخست را دارند. ادامه
شنبه، 13 مهرماه 1392: در پی ممنوعیت استفاده از تصاویر اساطیری بیگانه در محصولات چاپی به دستور وزارت ارشاد، چاپ محصولات با محتوای استفاده ابزاری از تصویر زنان هم ممنوع اعلام شد. ادامه
دوشنبه، 9 مردادماه 1391: مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: به منظور برنامه ریزی و نظارت دقیق بر محتوای آگهی نامه های تبلیغاتی، به عنوان منابع تبلیغاتی و اطلاع رسانی مکتوب طرح ساماندهی آگهینامهها آغاز شده است.
ادامه
یکشنبه، 28 خردادماه 1391: کتاب «چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی» نوشته جودی لنون و با ترجمه مینو میرزایی از سوی انتشارات آبی روانه بازار نشر شده است.
ادامه
جمعه، 28 مردادماه 1390: مطبوعات برای استفاده از هرگونه صفات تفضیلی یا عالی که در معرفی یا تبلیغ خود مورد استفاده قرار میدهند، مراتب را به تایید اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسانند.
ادامه
شنبه، 1 مردادماه 1390: مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تفکیک و مجزا شدن بخش "رپورتاژآگهی " رسانهها از مطالب تولیدی تحریریه رسانهها و مطبوعات شد. ادامه
یکشنبه، 29 اسفندماه 1389: براساس آخرین آمار منتشر شده از طرف اتحادیه روزنامههای آمریکا اعلام شد که تبلیغات در روزنامهها به پایینترین میزان خود در 25 سال گذشته رسیده است.
ادامه
دوشنبه، 13 دیماه 1389: در آستانهی روز ولنتاین در روز 25 بهمن؛ اتحادیه چاپخانهداران اعلام کرد که چاپ هرگونه کالای تبلیغاتی به مناسبت این روز ممنوع است.
ادامه
یکشنبه، 21 شهریورماه 1389: درآمد تبلیغی روزنامههای آمریکایی در سه ماهه دوم سال جاری 5.55 درصد کاهش یافت اما کند شدن نرخ کاهش آن خبر خوبی برای این صنعت آشفته محسوب میشود. ادامه
دوشنبه، 28 تیرماه 1389: مدیران مسئول ۱۷ روزنامه کشور در نامهای به رئیسجمهور خواهان برداشتن انحصار چاپ آگهیهای دولتی تنها در روزنامه دولتی ایران شدند. ادامه
چهارشنبه، 23 تیرماه 1389: عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گفت: با مساعدت و توجه ویژه معاون اول رییسجمهور نسبت به نشریات محلی کشور بخشنامه اختصاص آگهیهای دولتی به روزنامه ایران اصلاح میشود.
ادامه
یکشنبه، 8 شهریورماه 1388: درآمد تبلیغاتی روزنامههای آمریکایی در سه ماهه دوم سال 2009 با کاهش 29 درصدی به سیر نزولی که بسیاری از ناشران روزنامه را به مرز ورشکستگی رسانده ادامه داد.
ادامه
چهارشنبه، 13 خردادماه 1388: بر اساس اعلام انجمن روزنامههای آمریکا، درآمد تبلیغات روزنامههای این کشور در سه ماه نخست سال 2009 بیش از 28 درصد کاهش یافت و این کاهش در هر دو بخش چاپی و آنلاین وجود داشت.
ادامه
دوشنبه، 24 فروردینماه 1388: چاپ تبلیغی در صفحه نخست نسخه 9 ماه آوریل لسآنجلس تایمز که به صورت یک ستون خبری درآمده بود این روزنامه را با انتقادهایی مواجه کرد.
ادامه
شنبه، 23 آذرماه 1387: مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ساماندهی درج و انتشار آگهی های تبلیغاتی در جراید و نشریات کشور خبر داد.
ادامه
سه شنبه، 19 آذرماه 1387: سرتیپ دوم پاسدار "اصغر جعفری" رییس پلیس آگاهی کشور در نامه ای به معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از وی خواست دستور دهد تا جراید کشور از انتشار آگهی شرکت های فاقد مجوز فعالیت خودداری کنند.
ادامه
چهارشنبه، 9 مردادماه 1387: جایگاه نیازمندی ها در ساختار کلان تبلیغات تجاری در برنامه دنیای تبلیغات رادیو گفتوگو چهارشنبه نهم مرداد ماه بررسی می شود.
ادامه