تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- وقت‌کشی شرکت‌ها در فیس‌بوک برای بازاریابی
- کشف اتومبیل مسروقه در سایت ای.بِی پس از ۴۲ سال جستجو
- رسانه‌ها خیره به ستاره‌ها
- سوئد: کشور ما را «فالو» کنید
- چینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی شادتر از غربی‌ها هستند
- آشنایی با چهار جنبه آسیب‌پذیر اینترنت
- مشهورترین مدیران ترک تحصیلی دنیای تکنولوژی
- انتشار کتاب: سیاست‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در هشت کشور فراصنعتی
- مطبوعات محلی با محتوای غیر محلی
- رسانه‌های اجتماعی مهم‌ترین منبع اخبار نوجوانان

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 29 تیرماه 1391  

 

وقت‌کشی شرکت‌ها در فیس‌بوک برای بازاریابی

 
 

نتایج یک بررسی نشان می دهد تلاش گسترده شرکت ها برای بازاریابی محصولات خود در فیس بوک حاصلی جز تلف شدن وقت و هزینه ندارد.  

 
 

نتایج یک بررسی نشان می دهد تلاش گسترده شرکت ها برای بازاریابی محصولات خود در فیس بوک حاصلی جز تلف شدن وقت و هزینه ندارد.

به گزارش فارس به نقل از بی بی سی،‌ بسیاری از شرکت های بزرگ تجاری برای جمع کردن لایک های کاربران انرژی و هزینه زیادی صرف کرده و تصور می کنند تعداد بالای لایک ها به معنای افزایش خرید یک محصول خاص است، اما در بسیاری از موارد این طور نیست.

علاوه بر این بررسی ها ثابت کرده بسیاری از کاربران فیس بوک که بر روی لینک های تبلیغاتی این شرکت ها کلیک می کنند در مورد عادات و ویژگی های شخصی خود دروغ می گویند. برخی از این نمایه ها هم در واقع توسط برنامه های رایانه ای و با هدف ارسال هرزنامه طراحی شده اند.

در حالی که فیس بوک مدعی است این مساله یک مشکل عمده محسوب نمی شود، بررسی بی بی سی حاکیست لایک زدن بر خلاف آنچه که مدیران بازاریابی شرکت های بزرگ تصور می کنند ارزش و نتیجه مهمی ندارد.

زمانی که کاربران بر لینک های تبلیغاتی شرکت ها کلیک می کنند، اطلاعات آن لینک بر روی فید خبری آنها ظاهر شده و برای دیگر کاربران هم ارسال می شود. این کار موجب درآمد زایی برای فیس بوک می شود، زیرا این شرکت از دیگر موسسات تجاری بابت ارائه این خدمات پول می گیرد،‌اما شرکت ها از این طریق شاهد افزایش خرید محصولات خود نبوده اند،‌ حتی اگر توانسته باشند میلیون ها لایک برای خود جلب کنند.

بر اساس اعلام خود فیس بوک 5 تا 6 درصد از کاربران این سایت جعلی هستند که رقمی بالغ بر 54 میلیون نفر را شامل می شود.

بر اساس گزارش موسسه امنیتی سوفوس این امر یک مشکل جدی است؛ زیرا به گسترش انواع هرزنامه و بدافزار در فضای مجازی منجر می شود. از سوی دیگر شناسایی مالکان این نمایه های قلابی که لایک زدن های آنها تبعات امنیتی خطرناکی در پی دارد، هم کار ساده ای نیست.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed