تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- انتشار کتاب: سیاست‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در هشت کشور فراصنعتی
- مطبوعات محلی با محتوای غیر محلی
- رسانه‌های اجتماعی مهم‌ترین منبع اخبار نوجوانان
- موافقت پلیس تهران با اكران شبانه سینماها در ماه رمضان
- دسترسی به مطالب وب‌سایت روزنامه «شرق» پولی می‌شود
- نخستین موس خنک برای گیم‌بازان حرفه‌ای
- پلی‌باتن: تولید دكمه‌هایی برای شنیدن موسیقی
- همکاری فیس‌بوک و سی.‌ان.‌ان برای پوشش انتخاباتی
- شیوه تبلیغات جدید فیس‌بوک، حریم خصوصی کاربران را هدف می‌گیرد
- شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ به موزه نرسید

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: جمعه، 23 تیرماه 1391  

 

انتشار کتاب: سیاست‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در هشت کشور فراصنعتی

 
 

کتابی از امیر عبدالرضا سپنجی 

 
 

کتاب "سیاست های فناوری اطلاعات و ارتباطات در هشت کشور فراصنعتی" نوشته "دکتر امیر عبدالرضا سپنجی" است، و از جانب انتشارات "پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات" منتشر شده که به تازگی (دهه اول تیرماه 1390) به بازار نشر عرضه شده است.

این کتاب به بررسی سیاست های حوزه ICT در هشت کشور فراصنعتی می پردازد و حاصل طرحی پژوهشی است که بنا داشت با روشی تطبیقی، سیاست های حوزه ICT را در بیست کشور جهان مطالعه نماید و نتیجه را با سیاست های این حوزه در ایران مقایسه نماید. البته به دلایل مختلف، تنها فاز اول این پژوهش انجام شد که به مطالعه در هشت کشور فراصنعتی اختصاص داشت.

این کتاب شامل یک مقدمه و 9 فصل است. پس از مقدمه کتاب، فصل اول با رویکردی آموزشی به مرور و بررسی مفاهیم مرتبط با ICTها پرداخته است و می تواند محتوای آن مورد استفاده دانشجویان و علاقمندان قرار گیرد. از فصل دوم تا نهم نیز بصورت موردی، سیاست های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشورهای فراصنعتی جهان (اعضای گروه هشت)، یعنی، آلمان، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، روسیه، ژاپن، فرانسه و کانادا مورد بررسی و مداقه قرار گرفته است.

ساختار کتاب نیز، به این شکل سامان یافته است که در هر فصل با نگاهی اجمالی به وضعیت هر کشور در فضای جهانی، زیر ساخت ها، وضعیت ICTها، قوانین و آیین نامه های حوزه فناوری های اطلاعات و ارتباطات در همان کشور، به ویژه با رویکرد خصوصی سازی و رفع انحصارهای ارتباطی و فناوری مورد بررسی قرار گرفته اند. در انتهای هر فصل نیز جمع بندی مباحث و منابع مورد استفاده آمده است.

لازم به ذکر است که مباحث مطرح شده در این کتاب، می تواند مورد استفاده نهادهای سیاستگذار و برنامه ریز در عرصه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی، اساتید، دانشجویان و سایر علاقمندان حوزه های ارتباطات، مطالعات رسانه ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نظایر آن قرار گیرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed