تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- همکاری یاهو و شبکه سی.‌ان.‌بی.‌سی در تولید اخبار
- حدود ۲ درصد آلودگی جهان ناشی از فناوری اطلاعات است
- گران‌ترین و ارزان‌ترین روزنامه‌های کشور کدامند؟
- رسانه بر دوراهي انتخاب
- جدول مصوبات راه‌اندازی شبکه ملی اینترنت
- اجاقی که با پیامک کار می‌کند / اجاق گاز مجهز به وای.فای
- شبکه ملی فرهنگ چه ماموریتی دارد؟
- دبیر شورایعالی فضای مجازی کشور مشخص شد
- ژاپنی‌ها با گوشی‌های هوشمند به جنگ تشعشعات هسته‌ای می‌روند
- شماره جدید دنیای کامپیوتر و ارتباطات منتشر شد

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 28 خردادماه 1391  

 

همکاری یاهو و شبکه سی.‌ان.‌بی.‌سی در تولید اخبار

 
 

یاهو قصد دارد با مشارکت شبکه سی‌ان‌بی‌سی، به تولید اخبار بپردازد. 

 
 

ایتنا – یاهو قصد دارد با مشارکت شبکه سی‌ان‌بی‌سی، به تولید اخبار بپردازد.

به گزارش رویترز، بر اساس این قرارداد، اخبار و فیلم‌های تولید شده توسط شبکه سی‌ان‌بی‌سی، در سایت پولی و مالی یاهو موسوم به یاهو فاینانس به نمایش گذاشته خواهد شد.

این دو سایت همچنین با همکاری یکدیگر، فیلم‌های ویدئویی که قرار است در صفحه اصلی سایت یاهو دات کام و سی‌ان‌بی‌سی دات کام پخش شود، تولید می‌کنند.

این فیلم‌ها از قابلیت نمایش در دستگاه‌های همراه و تلویزیون‌های کابلی برخوردار است.

رابرتسون برت (Robertson Barrett) مدیر بخش اخبار و مالی یاهو، این همکاری را گامی مهم و رو به جلو در تبدیل شدن یاهو به یک شبکه خبری ممتاز دانست.

بر اساس این گزارش، یاهو فاینانس یکی از پربازدیدترین سایت‌های تجاری در اینترنت است و سی‌ان‌بی‌سی نیز از شبکه‌های مطرح تلویزیونی به شمار می‌رود که اخبار کسب و کار و بازارهای مالی را پوشش می‌دهد.

از آنجا که یاهو تا کنون در تولید محتوا با دیگر رسانه‌ها همکاری نداشته است، به نظر می‌رسد این رویکرد جدید را بتوان بخشی از اهداف این شرکت آمریکایی در تبدیل شدن به یکی از برترین رسانه‌های مجازی در حوزه اخبار و سرگرمی محسوب کرد.

گفتنی است یاهو با هدف تأمین «ضروری‌ترین خدمات اینترنتی»، در سال ۱۹۹۵ توسط جری یانگ و دیوید فیلو تأسیس شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed