تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- کنسرسیوم گوگل، آمازون، فیس‌بوک و ای‌.بی برای لابی با دولت آمریکا
- مهلت یك‌ماهه هیات نظارت به سایت‌های جاعل نام خبرگزاری
- آغاز ثبت‌نام در نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی
- «بازم مدرسم دیر شد» اكبر عبدی انیمیشن می‌شود
- كدام ابزارهای تبلیغاتی در ایران موثرترند؟
- نحوه ارسال پیامك اینترنتی اعلام شد
- آی.‌تی؛ اولویت سرمایه‌گذاری شركت‌ها در سال ۲۰۱۲
- همکاری توییتر و ان.بی.سی برای پوشش بازی‌های المپیک
- تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای جهان اعلام شد
- آمار نشریات در حال انتشار در كشور

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 9 مردادماه 1391  

 

کنسرسیوم گوگل، آمازون، فیس‌بوک و ای‌.بی برای لابی با دولت آمریکا

 
 

چهار شرکت بزرگ اینترنتی در آمریکا برای لابی با دولت آمریکا و افزایش نفوذ و تاثیرگذاری خود گروه لابی تازه ای تشکیل داده اند. 

 
 

چهار شرکت بزرگ اینترنتی در آمریکا برای لابی با دولت آمریکا و افزایش نفوذ و تاثیرگذاری خود گروه لابی تازه ای تشکیل داده اند.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، مدیران این شرکت ها هدف از این کار را رفع مشکلات مربوط به رگولاتوری و همین طور مقابله با برخی گرفتاری های سیاسی عنوان کرده اند. قرار است در آینده بر تعداد اعضای این اتحادیه تجاری باز هم افزوده شود.

این گروه لابی که انجمن اینترنت یا Internet Assocation نام گرفته در سپتامبر سال جاری میلادی رسماً آغاز به کار خواهد کرد و مقر اصلی آن در واشنگتن خواهد بود. ریاست این انجمن بر عهده مایکل بکرمن خواهد بود که قبلا رییس کمیسیون تجارت و انرژی مجلس نمایندگان آمریکا بوده است.

وی در این مورد گفته است این انجمن تلاش می کند تأثیر اینترنت را برای نمایندگان کنگره و دولت شفاف تر نماید و بر سیاست گذاری در این زمینه تاثیرگذار باشد. رسیدگی به موضوعات مربوط به حریم شخصی، تسهیل دریافت ویزا برای متخصصان خارجی حوزه آی تی، کاهش مالیات بر درآمد فعالان این حوزه و ... از جمله دیگر موضوعات کار این گروه لابی است.

گفتنی است تنها در ماه های آوریل تا ژوئن گوگل وفیس بوک به ترتیب 3.9 میلیون دلار و 960 هزار دلار برای لابی با نهادهای دولتی هزینه کرده اند. این رقم در مورد ای.بی (eBay) و آمازون هم به 400 و 690 هزار دلار می رسد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed