تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- نحوه ارسال پیامك اینترنتی اعلام شد
- آی.‌تی؛ اولویت سرمایه‌گذاری شركت‌ها در سال ۲۰۱۲
- همکاری توییتر و ان.بی.سی برای پوشش بازی‌های المپیک
- تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای جهان اعلام شد
- آمار نشریات در حال انتشار در كشور
- امتناع گوگل از پاکسازی اطلاعات شخصی کاربران در سرویس نمای خیابانی
- مالک سایت مگاآپلود اوباما را به جنگ بر ضد اینترنت متهم کرد
- آمار دارندگان موبایل در سراسر دنیا
- پیامک زدن مهارت‌های دستور زبان را تهدید می‌کند
- وزیر سابق ارتباطات رئیس کمیته فناوری‌های نوین مجلس شد

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: دوشنبه، 9 مردادماه 1391  

 

نحوه ارسال پیامك اینترنتی اعلام شد

 
 

شرکت مخابرات استان تهران سرویس جدیدی را فعال كرده است که به واسطه آن، مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، پیامک ارسال و دریافت كنند. به کمک این سرویس به جای ارسال پیامک با شماره‌های مجازی 1000 ,2000 و یا 3000، پیامک با شماره‌ تلفن ثابت و پیش شماره 021 ارسال می‌شود و شماره پیامک با شماره تلفن تماس، یکی می‌شود. 

 
 

سرویس پیامک تلفن ثابت در اسفندماه سال 87، در مرکز مخابراتی ولیعصر تهران افتتاح شده و هم‌اکنون ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه تلفن ثابت، از طریق سه روش امکان‌پذیر و مدتی است ارسال پیامك از طریق تلفن ثابت برای مشتركین تهرانی امكان پذیر شده است و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از این سرویس از طریق سایت www.asanak.ir و یا با مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین مخابرات سرویس پیامک اینترنتی (ارسال و دریافت پیامک) خود را فعال كرده و هزینه آن را بر روی قبض تلفن ثابت پرداخت كنند.

به گزارش ایسنا، شرکت مخابرات استان تهران سرویس جدیدی را فعال كرده است که به واسطه آن، مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، پیامک ارسال و دریافت كنند. به کمک این سرویس به جای ارسال پیامک با شماره‌های مجازی 1000 ,2000 و یا 3000، پیامک با شماره‌ تلفن ثابت و پیش شماره 021 ارسال می‌شود و شماره پیامک با شماره تلفن تماس، یکی می‌شود.

سرویس پیامک اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا در حین کاربری اینترنت، حجم بالایی از پیامک را ارسال و یا دریافت کنید و به صورت لحظه‌ای وضعیت پیامکهای ارسالی و یا دریافتی را پیگیری نموده و در صورت نیاز به پیامکهای دریافتی پاسخ دهید.

ارسال پیامک با شماره ارسالی که دقیقا مطابق با شماره تلفن ثابت شماست، این امکان را به شما می دهد تا شناسه پیامکی شما همان شماره تلفن تماس شما خواهد بود و مخاطبین شما علاوه بر تماس، می توانند به همان شماره تلفن ثابت به شما پیامک ارسال کنند.

همچنین به محض دریافت پیامک شما روی تلفن همراه مخاطب، امکان برقراری تماس (call) و یا پاسخ دهی مستقیم (reply) روی همان شماره، برای دریافت کننده پیامک وجود دارد چرا که شماره ارسال پیامک (ID) همان شمار تلفن ثابت شماست.

استفاده بهینه از فضای متن پیامک

استفاده بهینه از فضای متن پیامک با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک بدین صورت است كه شماره تماس شما در قسمت بالای پیامک و به عنوان ID آورده شده است و دیگر نیازی به تایپ مجدد شماره تلفن تماس در متن پیامک نیست.

به گزارش ایسنا، شرکت مخابرات استان تهران در راستای ارایه خدمات جدید به مشترکان تلفن ثابت خانگی، ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را ارایه کرده که با این روش، ارسال و دریافت پیامک از شبکه ثابت به ثابت، ثابت به سیار و سیار به ثابت امکان‌پذیر است.

1- از طریق گوشی‌هایی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند.

2- مراجعه به سایت TCT.IR و استفاده از نرم‌افزار پیاثا (نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت).

3- از طریق سرویس اینترنتی آسانک. ابتدا مشترک باید در سایت asanak.ir یا مراکز تلفن ثابت، ثبت نام کند و نام کاربری و رمز عبور اخذ کند که به این ترتیب قادر به ارسال و دریافت پیامک می‌شود.

روش پرداخت هزینه سرویس آسانک برای مشترکان دایمی و اعتباری متفاوت است.مشترکان دایمی (معمولی) تلفن ثابت می‌توانند حداکثر 100 پیامک در روز ارسال کنند و هزینه آن را روی فیش پایان دوره می‌پردازند.

مشترکان اعتباری نیز می‌توانند بدون محدودیت تا پایان اعتبار، پیامک ارسال کنند.کارایی «آسانک» در قابلیت ارسال پیامک تکی و گروهی و مستقل بودن امکان ارسال پیامک از مکان فیزیکی خط تلفن و بر بستر اینترنت است.همچنین در پیامکی که از طریق «آسانک» ارسال می‌شود، در قسمت شماره مبدا، به جای شماره‌های مجازی (مانند 1000 و 2000) شماره تلفن ثابت ارسال‌کننده، نمایش داده می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed