تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- پیروزی بزرگ فعالان آزادی اینترنت: رد طرح «اکتا» در پارلمان اروپا
- پیگیری وعده‌های انتخاباتی محمد مرسی در اینترنت
- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: گرانی کاغذ بدتر از گرانی نان است
- ویندوز ۷ در حال پیشی گرفتن از ویندوز ایکس.پی است
- پالایش وب‌گاه‌ها برای اولین‌بار توسط نرم‌افزار صورت گرفت
- ۲۵۰ هزار کودک مالزیایی در فیس‌بوک
- یک فیلم سینمایی برای اکران در چهار استان به زبان آذری دوبله می‌شود
- مترو لندن در آستانه المپیک ۲۰۱۲ به اینترنت مجهز شد
- زنان ۳۸ درصد کاربران بازی‌های رایانه‌ای در ایران
- شرایط وام مسکن خبرنگاران اعلام شد

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 16 تیرماه 1391  

 

تلاش گوگل برای فرار از مجازات کمیسیون اروپا

 
 

گوگل که به دنبال تحقیقات کمیسیون اروپا در آستانه مجازات به علت انحصارطلبی تجاری قرار دارد، نامه ای برای رگولاتوی این نهاد فرستاده تا از مجازات بگریزد.  

 
 

گوگل که به دنبال تحقیقات کمیسیون اروپا در آستانه مجازات به علت انحصارطلبی تجاری قرار دارد، نامه ای برای رگولاتوی این نهاد فرستاده تا از مجازات بگریزد.

به گزارش فارس به نقل از نیویورک تایمز، گوگل به علت تلاش برای از میدان به درکردن رقبا در حوزه تبلیغات آنلاین و جستجوی اینترنتی در نقاط مختلف جهان تحت تعقیب است و رگولاتوری اروپا هم قصد دارد ضمن درنظر گرفتن جریمه سنگین برای این شرکت مجازات های تجاری نیز برای آن در نظر بگیرد.

اگر چه جزئیات این نامه افشا نشده، اما سخنگوی گوگل در این مورد گفته است: ما پیشنهاداتی را به مقامات اروپایی ارائه دادیم که چهار حوزه ای را که کمیسیون اروپا در موردشان اظهار نگرانی کرده در بر می گیرد. ما همکاری خود را با این کمیسیون ادامه خواهیم داد.

نگرانی اصلی کمیسیون اروپایی این است که گوگل از برتری خود در حوزه جستجو برای تقویت سرویس ها و خدمات دیگر خود و متصل کردن کاربران به آنها سوءاستفاده می کند و لذا رقبای اینترنتی گوگل شانس زیادی برای موفقیت ندارند.

این شرکت برخی از محتوای خدمات خود را از رقبا کپی کرده که از جمله آنها می توان به برخی خدمات رستوران ها و سرویس های مسافرتی اشاره کرد.

در حوزه تبلیغات هم نحوه همکاری گوگل با رقبا زیر سوال رفته است. از جمله دیگر کشورهایی که گوگل را به علت انحصارطلبی تجاری تحت تعقیب قرار داده اند می توان به کره ، هند و آمریکا اشاره کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed