تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- زنان ۳۸ درصد کاربران بازی‌های رایانه‌ای در ایران
- شرایط وام مسکن خبرنگاران اعلام شد
- مؤسسات برگزارکننده دوره‌های الکترونیک ارزیابی می‌شوند
- دادگاه نیوزلندی و صدور رأی به نفع مالک مگاآپلود
- پیامک بانک‌ها را از شمول پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی مستثنی کردند
- شورایعالی اطلاع‌رسانی «الکسا»ی بومی راه‌اندازی می‌کند
- تا سال ۲۰۱۶ تبلت‌ها بازار نوت‌بوک را کساد می‌کنند
- کتاب «اسرار و ابزار طنزنویسی» رونمایی و نقد می‌شود
- استعفای سه تن از اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران تهران
- تلاش گوگل برای فرار از مجازات کمیسیون اروپا

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: جمعه، 16 تیرماه 1391  

 

زنان ۳۸ درصد کاربران بازی‌های رایانه‌ای در ایران

 
 

براساس پیمایش تحقیقاتی صورت گرفته از سوی معاونت آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای تحت عنوان "استفاده و نگرش در بازیهای رایانه ای"، کاربران گیم در کشور را به ترتیب 62 درصد مردان و 38 درصد بانوان تشکیل می دهند.  

 
 

براساس پیمایش تحقیقاتی صورت گرفته از سوی معاونت آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای تحت عنوان "استفاده و نگرش در بازیهای رایانه ای"، کاربران گیم در کشور را به ترتیب 62 درصد مردان و 38 درصد بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق این پژوهش که نتایج آن در غرفه معاونت آموزش و پژوهش در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در معرض دید عموم قرار گرفت بازیهای اکشن با 39 درصد و بازی های ورزشی با 32 درصد جزء پرطرفدارترین سبک های بازی در ایران هستند.

براین اساس، 84 درصد کاربران بازی های رایانه ای با نشریات ورزشی آشنایی ندارند و تنها 16 درصد این نشریات را می شناسند.

همچنین یافته های این پژوهش نشان می دهد که همراهان کاربران بازی های رایانه ای در هنگام انجام بازی، 22 درصد خانواده و 28 درصد دوستان هستند و 50 درصد کاربران نیز به تنهایی بازی می کنند.

ظهرها، عصرها و شبها به ترتیب جزء زمانهایی است که کاربران بازی های رایانه ای در ایران، بیشتر در این زمان ها اقدام به بازی می کنند.

نتایج این تحقیق نشان می دهد که رایانه با 45 درصد، پلی استیشن با 15 درصد، پلی استیشن 2 با 20 درصد و پلی استیشن 3 با هفت درصد جزء پراستفاده ترین دستگاههای بازی هستند.

براین اساس کاربران گیم در ایران را به ترتیب 62 درصد مردان و 38 درصد بانوان تشکیل می دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed