تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- پیروزی بزرگ فعالان آزادی اینترنت: رد طرح «اکتا» در پارلمان اروپا
- پیگیری وعده‌های انتخاباتی محمد مرسی در اینترنت
- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: گرانی کاغذ بدتر از گرانی نان است
- ویندوز ۷ در حال پیشی گرفتن از ویندوز ایکس.پی است
- پالایش وب‌گاه‌ها برای اولین‌بار توسط نرم‌افزار صورت گرفت
- ۲۵۰ هزار کودک مالزیایی در فیس‌بوک
- یک فیلم سینمایی برای اکران در چهار استان به زبان آذری دوبله می‌شود
- مترو لندن در آستانه المپیک ۲۰۱۲ به اینترنت مجهز شد
- زنان ۳۸ درصد کاربران بازی‌های رایانه‌ای در ایران
- شرایط وام مسکن خبرنگاران اعلام شد

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 16 تیرماه 1391  

 

پیگیری وعده‌های انتخاباتی محمد مرسی در اینترنت

 
 

گروهی از فعالان مصری با ایجاد صفحه‌ای در فیس‌بوک، قصد دارند عملکرد رئیس جمهور جدید این کشور را زیر ذره‌بین ببرند. 

 
 

ایتنا – گروهی از فعالان مصری با ایجاد صفحه‌ای در فیس‌بوک، قصد دارند عملکرد رئیس جمهور جدید این کشور را زیر ذره‌بین ببرند.

به گزارش الجزیره، بلافاصله پس از اعلام پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر، گروهی از فعالان و جوانان مصری صفحه‌ای در فیس‌بوک به نام «مرسی متر» راه‌اندازی کردند که هدف از آن، نظارت بر عملکرد مرسی در ۱۰۰ روز اول ریاست جمهوری وی اعلام شده است.

این صفحه با سرعت زیادی طراحی و راه‌اندازی شده است و حتی پیش از آن که مرسی به عنوان رئیس جمهور مصر سوگند یاد کند، «مرسی متر» کار خود را آغاز کرد.

بر پایه این گزارش، چند ساعت بعد از راه‌اندازی، مشترکین این صفحه به بیش از دو هزار نفر رسید.

بنا به گفته سی‌ان‌ان، این سایت مشابه سایت اوباما متر است که برای پیگیری وعده‌های انتخاباتی باراک اوباما، توسط وب‌سایت PolitiFact راه‌اندازی شده بود.

«محمد محمد مرسی عیسی العیاط» رئیس جمهور ۶۱ ساله مصر، در طول مبارزات انتخاباتی خود موضوعاتی همچون بهبود امنیت کشور، حل مشکل سوخت از طریق گازرسانی به منازل، حل مشکل نان، برطرف‌سازی بحران مسکن و مقابله با بی‌کاری را وعده داده بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed