تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- جزییات کارگاه‌های آموزشی همایش روز رسانه های اجتماعی
- برنامه کارگاه‌ها و پنل‌های همایش روز رسانه‌های اجتماعی
- ابهام در آینده تبلیغات فیس‌بوک
- مقالات برتر نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی معرفی شدند
- رشته تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی راه‌اندازی می‌شود
- کتاب‌سازی و پخته‌خواری: سرقت‌های علمی برخی چهره‌های دانشگاهی افشا می‌شود
- مناقشه بر سر دامنه‌ی «فیس‌بوک دات آی.آر» همچنان ادامه دارد
- گردهمایی آنلاین همزمان با روز رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
- برخورد نژادپرستانه «اپل» با خریدار ایرانی، آمریکایی‌ها را هم شوکه کرد
- خبرنگار شبکه «فاکس نیوز»، مشاور رسانه‌ای واتیکان شد

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: جمعه، 9 تیرماه 1391  

 

مقالات برتر نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی معرفی شدند

 
 

مقالات برتر نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی معرفی شدند.  

 
 

مقالات برتر نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش دبیرخانه این همایش، با ارزیابی کمیته علمی و تصویب شورای سیاستگذاری همایش روز رسانه های اجتماعی از بین ۴۰ اثر برگزیده، شش مقاله به عنوان مقالات برتر معرفی شدند.

پیش از این کمیته علمی همایش روز رسانه های اجتماعی، ازبین ۱۸۰ مقاله ارسالی درمرحله نخست به دبیرخانه همایش، چکیده ۴۰ مقاله را مورد تایید قرار داده بود که پس از ارسال فایل پاورپوینت مقاله از سوی نویسندگان؛ ۶ مقاله جهت ارائه در همایش روز رسانه های اجتماعی برگزیده شد.

این مقالات در سه پنل تخصصی با موضوعات «رسانه های اجتماعی: تحلیل شبکه»، «رسانه های اجتماعی: بازاریابی» و «رسانه های اجتماعی: کاربران» ارایه می شود.

عناوین مقالات برتربه شرح زیر است:


۱- بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکه ای» در شبکه ی اجتماعی آنلاین فیس بوک
میلاد میر محمدصادقی


۲- ارتباطات انسانی درشبکه های اجتماعی مجازی- مطالعه موردی: ارتباطات انسانی در بین کاربران ایرانی شبکه اجتماعی گوگل پلاس
محمدنصرتی


۳- ارائه مدلی در جهت شناسایی عوامل موثر بر اجرای CRM در رسانه های اجتماعی (SCRM)امیرحاتمی – علیرضاسراجی


۴- بررسی نقش رسانه های جدید در بازاریابی توریسم
مرضیه ابراهیمی، احمدرضا شیخی


۵- شبکه نگاری کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی اینترنتی
دکترعبدالله گیویان، سیاوش صلواتیان، ابراهیم اسکندری پور


۶- شبکه های اجتماعی مجازی و مدل پردازش ابری؛ تغییر در زمین بازی فناوری اطلاعات و ارتباطات
احسان پوری، جعفرشایان

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed