تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- فیس بوک به رکورد یک میلیارد کاربر روزانه رسید
- روزنامه‌های سراسری آگهی‌های مطبوعات محلی را با رانت‌ جذب می‌کنند
- ژاپنی‌ها بعد از ارتش و بیمارستانها به روزنامه‌ها اعتماد می‌کنند
- بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تا پایان هفته ادامه دارد
- نگرانی آمریکا از قطع کابل‌های اینترنت توسط روسیه در شرایط جنگی
- تغییر نام دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و خبر دانشگاه آزاد به «دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه»
- سخنرانی چینی زاکربرگ برای جلب نظر اهالی شرق آسیا
- کتاب «برابری و آزادی ارتباطی» منتشر شد
- برنامه‌ای برای مطالعه صفحات اینترنتی به صورت آفلاین
- بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از شنبه آغاز به کار می کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: شنبه، 23 آبانماه 1394  

 

فیس بوک به رکورد یک میلیارد کاربر روزانه رسید

 
 

با رسیدن فیس بوک با رکورد بیش از یک میلیارد کاربر در یک روز برای اولین بار، این شبکه اجتماعی به درآمد و سوددهی ترسیم شده توسط وال استریت در سه ماهه سوم امسال دست یافت. 

 
 

با رسیدن فیس بوک با رکورد بیش از یک میلیارد کاربر در یک روز برای اولین بار، این شبکه اجتماعی به درآمد و سوددهی ترسیم شده توسط وال استریت در سه ماهه سوم امسال دست یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، ارزش سهام فیس بوک با اعلام این خبر حدود پنج درصد در معاملات افزایش یافت.

درآمد فیس بوک در کل به 4.5 میلیارد دلار رسید که 41 درصد بیشتر از سال گذشته و بیشتر از رقم 4.37 میلیارد دلاری مورد انتظار تحلیلگران بازار بورس آمریکا است.

درآمد این شرکت به ازای هر سهم به 57 سنت رسید که 43 سنت بالاتر از سال قبل و 52 سنت بیشتر از پیش بینی وال استریت است.

این شرکت افزود: تعداد کاربران آنلاین روزانه فیس بوک در سطح جهان در ماه سپتامبر برای اولین بار به متوسط یک میلیارد نفر رسیده که نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

مارک زاکربرگ - مدیرعامل فیس بوک گفت: فیس بوک هم به لحاظ تعداد کاربر در جهان و هم به لحاظ درآمدزایی از تبلیغات به ویژه تبلیغات ویدئویی در حال رشد است.

زاکربرگ افزود: بیش از 500 میلیون نفر به طور متوسط روزانه هشت میلیارد ویدئو را در فیس بوک تماشا می‌کنند. بیش از 400 میلیون نفر در ماه از اینستاگرام سامانه تبادل عکس که متعلق به فیس بوک است استفاده می‌کنند و بیش از 700 میلیون نفر در جهان ماهانه کاربر مسنجر فیس بوک است و سرویس واتس آپ نیز ماهانه 900 میلیون نفر کاربر دارد.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه گذشته به ازای هر کاربر آمریکایی 9 دلار و 86 سنت از راه تبلیغات درآمد داشته که 48 درصد بیش از سال قبل است.

همچنین تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه در آمریکا به 217 میلیون نفر رسیده که پنج درصد بیشتر از سال گذشته است.

در بازارهای نوظهور میزان تبلیغات فیس بوک با سرعت آمریکا در حال رشد نیست اما رشد کاربران سریعتر است. برای مثال در منطقه آسیا-اقیانوسیه میزان تبلیغات این شبکه تنها با 21 درصد افزایش به یک دلار و 36 سنت به ازای هر کاربر رسید. اما تعداد کاربران ماهانه آنلاین با 23 درصد افزایش به 522 میلیون نفر رسیده است.

فیس بوک تا حدودی به دلایل متفاوتی نسبت به رقیب اصلی خود در تبلیغات آنلاین یعنی آلفابت گوگل در حال رشد است.

همانطور که درآمدهای فیس بوک در حال افزایش است، هزینه های این شبکه نیز سریعتر افزایش می یابد. مجموع هزینه‌های فیس بوک به سه میلیارد و 40 میلیون دلار رسیده که 68 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بخشی از این هزینه‌ها مربوط به پروژه هایی مانند واحد واقعیت مجازی فیس بوک موسوم به اکولوس VR هستند که ممکن است برای یک مدت طولانی عایدی چندانی برای این شرکت نداشته باشند.

زاکربرگ گفت: توسعه این نوع پلتفرمهای جدید زمان زیادی می‌برد.

سهام فیس بوک امسال تاکنون و تا قبل از اعلام درآمدهای این شرکت 33 درصد افزایش یافته و هفته گذشته به بالای 108 دلار در هر سهم رسید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook