تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 28 مهرماه 1394  

 

طرح فیس‌بوک برای به چالش کشیدن سایت‌های خبری

 
 

فیس‌بوک برای اینکه کاربران سایت‌های خبری را جذب خدمات خود کند، در حال طراحی برنامه خاصی است که تمامی خبرهای مختلف را قابل دسترس می‌کند.  

 
 

فیس‌بوک برای اینکه کاربران سایت‌های خبری را جذب خدمات خود کند، در حال طراحی برنامه خاصی است که تمامی خبرهای مختلف را قابل دسترس می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، ایده فیس بوک این است که کاربران به جای جستجوی دهها سایت مختلف برای مطالعه اخبار می توانند به راحتی با اجرای یک برنامه ساده به سرخط همه اخبار دسترسی پیدا کنند.

قابلیت مذکور به زودی به برنامه همراه فیس بوک اضافه می شود تا کاربران بعد از بررسی سرخط اخبار بتوانند مطالب موردنظرشان را به طور کامل مطالعه کنند و حتی ویدیوهای خبری را بر روی گوشی خود مشاهده نمایند.

نسخه محدودی از این برنامه 5 ماه قبل در دسترس علاقمندان قرار گرفت و مزیت آن به ادعای فیس بوک سرعت بالای نمایش اطلاعات است. گفته شده که این برنامه اطلاعات و اخبار را در مقایسه با سایت های خبری تا 10 برابر سریع تر به نمایش درمی آورد.

در برنامه یاد شده یک نرم افزار تبلیغاتی نیز گنجانده شده و طراحی آن نیز بهتر از سایت های خبری توصیف شده است. برای تامین محتوای این برنامه با دهها موسسه خبری مذاکره شده و تعداد مطالب مستقلی که از این طریق منتشر می شوند از هزار مورد فراتر خواهد رفت. نسخه سازگار با آیفون این برنامه آماده شده و نسخه آندرویدی آن هم به زودی عرضه می شود.

فیس بوک که با رقابت روزافزون دیگر شبکه های اجتماعی جدید و خلاق مواجه است تلاش می کند تا با ارائه خدمات جدید از ریزش مخاطبانش جلوگیری کند. در همین راستا فیس بوک مسنجر جداگانه و خدمات آلبوم خانوادگی و ... راه اندازی کرده و به زودی قصد دارد خرید الکترونیک را هم از محیط فیس بوک ممکن کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook