کنفرانس بینالمللی روزنامهنگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه اردیبهشت ماه سال آینده در کشور تایوان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، این کنفراس تخصصی که به سازماندهی مجمع علمی تجارت بینالمللی شهر تایپه کشور تایوان برگزار میشود، سه حوزه تبلیغات، روزنامهنگاری و مطالعات رسانه را پوشش میدهد.
محورهای اصلی حوزه تبلیغات، مسائل و چالشهای جاری در تبلیغات، تبلیغات و روابط عمومی، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، ارتباطات بحران، استراتژیهای برند، نژاد و قومیت در تبلیغات، جهانیشدن در تبلیغات، پژوهش برندها در فناوری و غیره است.
مسائل و چالشها جاری در روزنامهنگاری، روزنامهنگاری و جامعه، نژاد و قومیت در اخبار، مسائل اخلاقی در روزنامهنگاری، نوشتن برای رسانه تجاری و ورزشی، گزارشنویسی، علم گزارشنویسی بینالمللی و غیره از جمله محورهای حوزه روزنامهنگاری محسوب میشوند.
همچنین از جمله محورهای اصلی حوزه مطالعات میتوان به مسائل و چالشهای جاری در مطالعات رسانه، سیاست ارتباطی، مسائل رسانههای معاصر، اقتصاد و تجارت رسانه، رسانههای تودهای و رسانههای اجتماعی، تاثیر فرهنگی رسانه، پژوهش مخاطبان رسانه و غیره اشاره کرد.
به گزارش ایسنا، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 25 آبان امسال (94)، زبان مقالهها و کنفرانس انگلیسی و زمان برگزاری اول تا سوم اردیبهشت سال 95 اعلام شده است.