تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: دوشنبه، 15 تیرماه 1394  

 

امکانات تازه یوتیوب برای خبرنگاران

 
 

سایت به اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب امکانات تازه‌ای را برای جذب خبرنگاران و همین طور جذب کاربرانی که به فعالیت‌های خبری علاقه دارند، در نظر گرفته است.  

 
 

سایت به اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب امکانات تازه‌ای را برای جذب خبرنگاران و همین طور جذب کاربرانی که به فعالیت‌های خبری علاقه دارند، در نظر گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، از جمله این تحولات افزوده شدن بخش جدیدی موسوم به نیوزوایر است که از آدرس youtube.com/newswire در دسترس است.

این بخش با همکاری آژانس خبری اجتماعی Storyful راه اندازی شده و از طریق آن می توان به فید اخبار تایید شده و معتبر ارزشمند که رویدادهای مربوط به آنها در یوتیوب پوشش داده شده دسترسی پیدا کرد.

این دو سایت قبلا در سال 2011 و برای پوشش اخبار مربوط به انقلاب مردم مصر نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند. تایید اعتبار ویدیوهای خبری کاربران در یوتیوب هم از همین طریق صورت گرفته بود. آنها امیدوارند با همکاری جدیدشان منبع خبری جدید و معتبری برای پیگیری اخبار توسط خبرنگاران و روزنامه نگاران به وجود آید.

YouTube Newswire که ویدیوهای تایید شده شاهدان عینی رویدادهای مهم را نیز منتشر می کند اخبار جهانی و محلی را پوشش می دهد و از طریق توییتر هم دسترس بوده و داده های آن را می توان با استفاده از ایمیل نیز دریافت نمود. Storyful قبلا با فیس بوک هم همکاری های مفصلی داشته است.

یوتیوب علاوه بر راه اندازی نیوزوایر دو بخش دیگر را هم برای تایید ویدیوهای خبری و پشتیبانی از آنها در سایت خود راه اندازی کرده است. یکی از این بخش ها First Draft است که در قالب آن گروهی از متخصصان روزنامه نگاری در شبکه های اجتماعی با همدیگر برای راه اندازی وب سایتی جدید همکاری می کنند. این وب سایت اختصاص به تشریح منابع و ابزاری دارد که برای تایید صحت یا عدم صحت ویدیوهای خبری به کار می روند.

WITNESS Media Lab ابتکار عمل دیگری است که در قالب آن طرح هایی عمیق و گسترده برای بررسی نقش ویدیوهای خبری در حوزه سیاست، حقوق بشر و ... اجرا می شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook