تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 11 بهمنماه 1393  

 

اینترنت اشیا بلای جان سرویس‌های کلود

 
 

خدمات تحت وب شرکت آمازون اگر چه در میان کاربران اینترنت بسیار محبوب است، اما با از راه رسیدن اینترنت اشیا خطر مختل شدن آن به طور جدی وجود دارد. 

 
 

خدمات تحت وب شرکت آمازون اگر چه در میان کاربران اینترنت بسیار محبوب است، اما با از راه رسیدن اینترنت اشیا خطر مختل شدن آن به طور جدی وجود دارد.

به گزارش فارس به نقل از تک تایمز، همه گیر شدن نسل جدید اینترنت به معنای اتصال میلیاردها وسیله جدید به دنیای سایبر است و این امر موجب انفجار اطلاعات و به راه افتادن سونامی داده خواهد شد که مدیریت آن توسط قدرتمندترین سرویس‌های کلود فعلی کار دشواری است.

در این میان هم شرکت‌های تجاری بر حجم داده های تولید شده خود می‌افزایند و هم افراد عادی با استفاده از دهها وسیله مجهز به حسگر و متصل به فضای مجازی به طور مرتب به تولید اطلاعات می پردازند و نتیجه این امر رقم خوردن شرایط کاملا متفاوتی است.

در این میان سوال اساسی این است که آیا شرکت های بزرگی همچون آمازون از آمادگی لازم برای بازتعریف استراتژی های حرفه ای خود و سازگار شدن با اینترنت اشیا برخوردارند یا خیر.

بررسی های جدید کنسرسیوم اینترنت اشیا نشان می دهد که تقریبا 65 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در حد متوسط و بسیار زیاد آمادگی انطباق با فناوری منازل هوشمند را دارند که مهم ترین ویژگی آن اتصال همه لوازم خانگی به اینترنت است.

انتظار می‌رود در سال 2015 تعداد وسایل و ابزار مختلف متصل به اینترنت به 25 میلیارد عدد برسد که حجم اطلاعات تولید شده توسط این تعداد ابزار مافوق تصور خواهد بود.

برخی کارشناسان معتقدند که زیرساخت های کلود آمازون قادر به مدیریت این حجم از اطلاعات و ذخیره سازی آنها نخواهد بود و این شرکت و دیگر مجموعه های رقیب باید در این زمینه فکری اساسی بیندیشند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook