اگر در دوران کودکی شما کارتونهای تلویزیون محبوبترین چیز بود، این روزها با از راه رسیدن انبوه محصولات فناوری شرایط کاملا تغییر کرده است.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از بوستون هرالد، بررسیهای موسسه Smarty Pants نشان میدهد که بچههای 6 تا 12 ساله آمریکایی تبلت آی پد را بیش از کارتونهای والت دیسنی، سایتهای معروفی مانند یوتیوب و نتفلیکس، برخی مارکهای مشهور اسباب بازی و رستورانهای زنجیره ای فروش فست فود دوست دارند.
بر طبق بررسی مذکور که در یک بازه زمانی 3 ماهه انجام شده، تبلت ها جایگزین بسیاری از تفریحات و علاقهمندی های متداول در میان کودکان شدهاند و آنها برای بازی، مشاهده برنامههای تلویزیونی و ویدیو، کتاب خواندن، انجام تکالیف مدرسه و برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده از این وسیله استفاده میکنند.
گسترش تفریحات دیجیتال مبتنی بر تبلت باعث شده بسیاری از شرکتهای فناوری و ارائه دهنده خدمات تفریحی در آمریکا به فکر استفاده از پتانسیلهای آن بیفتند. برای انجام این بررسی 256 برند تجاری در 20 حوزه مختلف بررسی شده و با 6661 کودک 6 تا 12 ساله و والدین آنها مصاحبه شده است.