تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 1 تیرماه 1393  

 

راه‌اندازی «سامانه اشتراک نشریات کشور»

 
 

معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با هدف ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی جامعه در کنار گسترش فرهنگ مطالعه «سامانه اشتراک نشریات کشور» را راه‌اندازی کرد؛ به گونه‌ای که امکان اشتراک نشریه‌های مختلف تا سقف ۵۰درصد تخفیف فراهم شد. 

 
 

معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با هدف ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی جامعه در کنار گسترش فرهنگ مطالعه «سامانه اشتراک نشریات کشور» را راه‌اندازی کرد؛ به گونه‌ای که امکان اشتراک نشریه‌های مختلف تا سقف ۵۰درصد تخفیف فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد در جهت تحقق افزایش مراجعه مردم به مطبوعات و استفاده هدفمند از یارانه‌های دولتی با هدف ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی جامعه در کنار گسترش فرهنگ مطالعه و همچنین حمایت از سازمان مطبوعات، «سامانه اشتراک نشریات کشور» را با تسهیلات ویژه راه‌اندازی کرده، تا شهروندان (اشخاص حقیقی) بتوانند با مراجعه به نشانی اینترنتی eshterak.ir و با ثبت نام در این سامانه، نشریه مورد نظر خود را تا سقف 50 درصد تخفیف مشترک شوند و آن را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، تاکنون حدود 100 نشریه (روزنامه، هفته نامه، ماهنامه و...) به عضویت این سامانه درآمده‌اند که با توجه به کامل شدن سامانه، این تعداد در حال افزایش است. مدیران و صاحبان امتیاز نشریات در صورت تمایل به بهره مندی از تسهیلات پیش بینی شده در این طرح می توانند با یکی از مجریان طرح (اپراتورهای توزیع) قرارداد منعقد کنند و سپس در این سامانه ثبت نام کنند تا در فهرست نشریات دارای تخفیف قرار گیرند.

نکته قابل تامل در این طرح، تخفیف 50 درصدی برای مردم و در عوض ارائه کامل پول اشتراک به صاحبان نشریات آن هم قبل از توزیع است. همچنین در صورت انصراف مخاطب از اشتراک یک نشریه، یا توقف انتشار آن، مشترک می تواند مبلغ باقی مانده در حساب اشتراک خود را به نشریه دیگری منتقل کند.

لازم به ذکر است که توزیع نشریات در این طرح توسط مجریان بخش خصوصی (اپراتورهای توزیع) که هر یک گروهی از نشریات را پوشش می‌دهند انجام می‌شود و همزمان با توسعه در گسترش این فعالیت، مجریان جدید دارای توان و صلاحیت حرفه‌ای نیز به مجموعه اپراتورهای توزیع اضافه خواهند شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook