تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 24 آذرماه 1392  

 

فیس‌بوک در پی استفاده از هوش مصنوعی

 
 

فیس‌بوک با راه‌اندازی یک مرکز تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی در پی یافتن راهی است که بهره‌برداری سودمند از اطلاعات را تسهیل کند. 

 
 

فیس‌بوک با راه‌اندازی یک مرکز تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی در پی یافتن راهی است که بهره‌برداری سودمند از اطلاعات را تسهیل کند.

به گزارش ایسنا، شرکت فیس‌بوک در پی پردازش بهتر حجم وسیع اطلاعاتی است که‎ کاربران در اختیار این شرکت قرار می‌دهند.

در این راستا فیس‌بوک یک مرکز تحقیقاتی راه‌اندازی کرده است که با دانشگاه نیویورک همکاری می‌کند. این مرکز قرار است در مورد شیوه یادگیری‌ کامپیوترها پژوهش کند. به عنوان مثال این‌که چطور می‌توان به کامپیوتر آموزش داد که حجم وسیع داده‌ها را پردازش و سپس نتیجه‌گیری کند.

پژوهشگرانی که با فیس‌بوک همکاری می‌کنند در سه مرکز پژوهشی در نیویورک، لندن و ساختمان مرکزی فیس‌بوک در منلو پارک کالیفرنیا مستقر هستند.‎

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک در ماه اکتبر سال جاری برای نخستین بار از برنامه‌های تحقیقاتی این شرکت در زمینه هوش مصنوعی خبر داده بود.

به گفته او، در ماه سپتامبر فیس‌بوک یک کارگروه تشکیل داده است تا بر پایه تمامی اطلاعاتی که کاربران فیس‌بوک در اختیار این شرکت قرار می‌دهند، تحقیقی درجه اول در زمینه هوش مصنوعی صورت گیرد.

به گزارش دویچه وله، زاکربرگ هدف از این تحقیق را بهرمندی از توانایی‌های هوش مصنوعی برای مفهوم‌دار کردن اطلاعات خوانده است.

او تصریح کرده است که با این روش به شناخت تازه‌ای از دنیا دست پیدا می‌کنیم که می‌تواند به پرسش‌های مردم پاسخ دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook