تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 22 آذرماه 1392  

 

فقط ۳۰ درصد مدیران برجسته از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند

 
 

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد فقط ۳۰ درصد مدیران برجسته شرکت‌های بزرگ تجاری از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.  

 
 

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد فقط ۳۰ درصد مدیران برجسته شرکت‌های بزرگ تجاری از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، تحقیقات موسسه Augure که در بازه زمانی 12 ژانویه سال 2012 تا 31 نوامبر سال 2013 صورت گرفته، نشان می دهد مدیران شرکت های بزرگی که در بازار سهام NASDAQ حضور دارند و بسیاری از آنها غول‌های دنیای فناوری و ارتباطات محسوب می‌شوند تمایلی به حضور در شبکه‌های اجتماعی ندارند.

ترس از سرقت اطلاعات، انجام خطاهای بزرگ در زمان استفاده از این شبکه‌ها و دیگر مشکلات حاشیه‌ای از جمله عواملی است که باعث شده افرادی همچون استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت، جف بزوس مدیر عامل آمازون، برایان کرانیچ مدیر عامل اینتل، جان چمبرز مدیر عامل سیسکو و بسیاری دیگر از هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی مشهور در جهان بهره نگیرند.

البته مدیران عامل یاهو، دل و اپل از جمله افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی حضور دارند. در کنار عواملی که ذکر شد محدودیت‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال در بسیاری از شرکت‌ها حضور مدیر عامل در شبکه‌های اجتماعی مستلزم کسب مجوزهای قانونی از هیات مدیره است.

همچنین این افراد باید در زمینه به اشتراک گذاری اطلاعات در چنین فضاهایی بسیار با دقت عمل کنند و اگر مطلبی سیاسی یا طنز با حاشیه های دامنه دار ارسال کنند مشکلات قابل توجهی پیدا می کنند.

نکته جالب این است که نامحبوب ترین شبکه اجتماعی از نظر مدیران شرکت های بزرگ فیس بوک است. در مقابل محبوب ترین شبکه اجتماعی از نظر این افراد LinkedIn است. 23 نفر از مدیران صد شرکت برتر جهان در LinkedIn عضویت دارند و توییتر گوگل، فیس بوک با 11، 8 و 5 نفر در رتبه های بعدی هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook