تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: یکشنبه، 16 تیرماه 1392  

 

پخش سه‌بعدی‌ برنامه‌های بی.بی.سی متوقف شد

 
 

پخش سه‌بعدی برنامه‌های شبکه «بی‌بی‌سی» به علت عدم استقبال عمومی به مدت نامعلومی متوقف شد.  

 
 

پخش سه‌بعدی برنامه‌های شبکه «بی‌بی‌سی» به علت عدم استقبال عمومی به مدت نامعلومی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، مدیر بخش سه‌بعدی شبکه «بی‌بی‌سی» اعلام کرد، پخش برنامه با فناوری سه‌بعدی تا مدت نامعلومی قطع خواهد شد.

وی دلیل این امر را عدم استقبال عمومی اعلام کرد.

«بی‌بی‌سی» از سال 2011 پخش آزمایشی برنامه‌ها را در قالب سه‌بعدی به مدت دو سال آغاز کرد و رویدادهایی چون مسابقات المپیک را مورد پوشش قرار داد. نیمی از یک میلیون و 500 هزار خانوار انگلیس در تابستان گذشته افتتاحیه‌ مسابقات المپیک را به صورت سه‌بعدی تماشا کردند.

به گفته‌ مسئولین این شبکه، پیام تبریک سال نو ازسوی ملکه و سریال کودک «آقای استینک» آماری ناامیدکننده‌تر داشتند. آمارها نشان می‌دهند تنها پنج درصد مخاطبانی که به تلویزیون‌های سه‌بعدی دسترسی دارند، این دو برنامه را در این قالب جدید دنبال کردند.

نتایج آخرین پژوهش‌ها حاکی از آن است که کمتر از 120 هزار نفر تنها یک‌بار شبکه‌ها را با فناوری سه‌بعدی تماشا کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook