تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: شنبه، 15 تیرماه 1392  

 

پشیمانی بعد از مرگ گوگل ریدر

 
 

کریس وترل مبدع خدمات گوگل ریدر می‌گوید اگر در شرایط امروز گوگل این ایده به ذهن او رسیده بود آن را در این شرکت اجرایی نمی کرد. 

 
 

کریس وترل مبدع خدمات گوگل ریدر می‌گوید اگر در شرایط امروز گوگل این ایده به ذهن او رسیده بود آن را در این شرکت اجرایی نمی کرد.

به گزارش فارس به نقل از فوربس وی می گوید اگر به عقب بازمی گشت ترجیح می‌داد به جای کمک گرفتن از مدیران گوگل، گوگل ریدر را به صورت شخصی و مستقل راه اندازی کند. گوگل ریدر از جمله خدمات محبوب گوگل برای به اشتراک گذاری اخبار و اطلاعات میان کاربران بود که هفته قبل رسما تعطیل شد.

این در حالی بود که بسیاری از کاربران گوگل ریدر به استفاده از این خدمات علاقه داشته و از تعطیلی آن اظهار ناخرسندی کرده بودند، اما گوگل ترجیح داد آن را بازنشسته کند تا کاربران را به زور به استفاده از گوگل پلاس وادار کند. گوگل پلاس شبکه اجتماعی است که برای رقابت با فیس بوک ایجاد شده است.

کریس وترل افزوده است: ای کاش این کار را در داخل گوگل انجام نداده بود. من متنفرم که ایده من در برابر ایده گوگل پلاس قرار گرفته است. این مساله بسیار ناامیدکننده است. کارشناسان معتقدند رفتارهای اخیر گوگل در برابر خلاقیت‌های کارکنانش قرار گرفته و آنها از این بیم دارند که گوگل بعد از موفقیت این طرح‌ها بعد از مدتی آنها را از دور خارج کند و لذا ممکن است در آینده خلاقیت در این شرکت کمتر شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook