تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: یکشنبه، 11 فروردینماه 1392  

 

نوجوانان آی.فون را به اتومبیل ترجیح می‌دهند

 
 

کارشناسان در بررسی جدید از نوجوانان ۱۶ ساله پرسیدند بین گوشی هوشمند آیفون و اتومبیل تویوتا Corolla کدام یک را برای خود انتخاب می‌کنند که بیشتر نوجوانان آیفون را ترجیح دادند.  

 
 

کارشناسان در بررسی جدید از نوجوانان ۱۶ ساله پرسیدند بین گوشی هوشمند آیفون و اتومبیل تویوتا Corolla کدام یک را برای خود انتخاب می‌کنند که بیشتر نوجوانان آیفون را ترجیح دادند.

سی سال قبل حدود نیمی از نوجوانان 16 ساله در آمریکا گواهینامه رانندگی داشتند که این برگه در اصل گذرنامه آ‌ن‌ها برای زندگی مستقل از خانواده محسوب می‌شد. اما این طور که بررسی‌های جدید دانشگاه میشیگان نشان داد، در سال 2010 میلادی این رقم به 28 درصد کاهش یافت که بزرگترین عامل در این روند اثرات ناشی از فناوری‌های نوین بود.

به گزارش فارس به نقل از سیاتل‌تایمز، کارشناسان در بررسی جدید از نوجوانان 16 ساله پرسیدند که بین گوشی هوشمند آیفون و اتومبیل تویوتا Corolla کدام یک را برای خود انتخاب می‌کنند که "آلیسون کاتز"(Allison Katz) نوجوان 16 ساله برای این سوال پاسخ آسانی داد: آیفون.

او هم‌اکنون در سنی است که می‌تواند گواهینامه رانندگی بگیرد و هنوز اقدام به این کار نکرده است و تمایلی به گرفتن گواهینامه رانندگی ندارد.

کارشناسان بر این باورند که این تغییر فرهنگی به‌طور مستقیم از فناوری تاثیر گرفته است و نوجوانان در این شرایط ترجیح می‌دهند از طریق گوشی‌ هوشمند خود با دوستان در ارتباط باشند و دیگر تمایلی به داشتن اتومبیل و رانندگی ندارند. این گوشی‌های هوشمند تمام نیازهای نوجوانان شامل موسیقی، فیلم، پوشاک و انواع کتاب‌ها را به صورت یکجا پاسخ می‌گوید و همه این موارد را برای خرید در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook