تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 29 دیماه 1391  

 

«تجربه مشتری» در سال ۲۰۱۳ اهمیت بیشتری به خود می‌گیرد

 
 

شرکت پژوهشی فورس‌تر پیش‌بینی کرده است شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری در سال ۲۰۱۳ ارزش و اهمیت بیشتری برای موضوع «تجربه مشتری» قائل خواهند شد.  

 
 

شرکت پژوهشی فورس‌تر پیش‌بینی کرده است شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری در سال ۲۰۱۳ ارزش و اهمیت بیشتری برای موضوع «تجربه مشتری» قائل خواهند شد.

به گزارش همکاران سیستم به نقل از وب سایت cmswire، شرکت فورستر در مطالعه جدید خود گفته است موضوع تجربه مشتری در سال ۲۰۱۲ اهمیت بیشتری به خود گرفت و موج بزرگی از فعالیت‌های مرتبط به تجربه مشتریان در میان کسب و کار‌ها و شرکت‌های تجاری شکل گرفته است.

این شرکت پیش‌بینی کرده است این موج در سال ۲۰۱۳ نیز به حرکت خود ادامه خواهد داد و ارزش و اهمیت بیشتری به مقوله تجربه مشتری خواهد بخشید.

شرکت فورستر در گزارش خود به نتایج یکی از مطالعات‌ ای.بی.‌ام استناد کرده است که در آن دیدگاه بیش از ۱۷۰۰ مدیر عامل در زمینه تجربه مشتری بررسی شده است.

بر اساس این مطالعه، ۶۶ درصد از این مدیران عامل گفته‌اند تجربه مشتری منبع مهمی است که از ارزش اقتصادی پایداری برخوردار است.

۷۳ درصد از مدیران عامل نیز گفته‌اند سرمایه گذاری‌های سنگینی را در زمینه بررسی دیدگاه‌ها و بینش‌های مشتریان خود انجام داده‌اند.

شرکت فورستر در گزارش خود به افزایش پوشش رسانه‌ای از تجربه مشتریان از محصولات شرکت‌های مختلف نیز اشاره کرده و آن را دلیلی بر افزایش اهمیت تجربه و بینش مشتری در بین شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری دانسته است.

استدلال دیگر فورستر این است که در سال گذشته نشست‌های تخصصی بیشتری در این زمینه انجام شده و شرکت‌های پیشرو در دنیای آی.تی مثل اوراکل و لیتهیوم راهکارهای بیشتری برای مدیریت تجربه مشتریان عرضه کرده‌اند.

البته در گزارش فورستر بدین نکته نیز اشاره شده که بسیاری از شرکت‌ها هنوز تجربه مشتری را چندان جدی نگرفته‌اند و اهمیت زیادی برای آن قائل نیستند.

فورستر با استناد به این یافته پیش‌بینی کرده است که در سال میلادی پیش رو فقط تعداد کمی از شرکت‌ها که سرمایه گذاری‌های سنگینی را در زمینه شناخت و مدیریت تجربه مشتریان خود انجام می‌دهند، خواهند توانست به مزایای رقابتی ویژه‌ای در این زمینه دست یابند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook