تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: شنبه، 18 آذرماه 1391  

 

در توییتر از اخبار آینده مطلع شوید

 
 

گروهی از محققان دانشگاه MIT الگوریتمی طراحی کرده‌اند که می‌تواند اخبار و رویدادهای مهم جهانی در توییتر را پیش از وقوع آنها پیش‌بینی کند.  

 
 

گروهی از محققان دانشگاه MIT الگوریتمی طراحی کرده‌اند که می‌تواند اخبار و رویدادهای مهم جهانی در توییتر را پیش از وقوع آنها پیش‌بینی کند.

به گزارش ایتنا به نقل از سایت وایرد، این الگوریتم که توسط پروفسور Devavrat Shah، استادیار دانشگاه MIT نوشته شده، قادر است موضوعاتی را که طی یک و نیم تا پنج ساعت آینده به موضوعات داغ توییتر یا اصطلاحاً ترند تبدیل می‌شود، شناسایی کند.

ضریب دقت این شیوه ۹۵ درصد است، که رقم بسیار جالب توجه و قابل قبولی به شمار می‌رود.

این برنامه با آنالیز ترافیک توییتر، در می‌یابد که کدام عبارت یا مفهوم ممکن است طی ساعات آینده به یک خبر و رویداد مهم تبدیل گردد.

پروفسور شاه، عملکرد این الگوریتم را ساده خوانده است.

الگوریتم مزبور با زودتر نشان دادن موضوعات داغ، می‌تواند توییتر را در نمایش آگهی‌هایی که از نظر موضوع به این مباحث پرطرفدار نزدیک هستند، کمک کند.

از سوی دیگر مطلع شدن از قیمت سهام یکی دیگر از فواید مهم این برنامه به شمار می‌رود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook