تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: کارگاه

تاریخ ارسال: جمعه، 5 آبانماه 1391  

 

دومین استارتاپ ویکند تهران برگزار می‌شود

 
 

دومین دوره استارتاپ ویکند تهران از ۱۷ الی ۱۹ آبان برگزار می‌شود. 

 
 

دومین دوره استارتاپ ویکند تهران از ۱۷ الی ۱۹ آبان برگزار می‌شود.

این رقابت بخشی از رقابت جهانی استارتاپ ها در هفته کارآفرینی است که در ۱۴۰ شهر دنیا برگزار می‌‌شود و برندگان شهرها در مسابقه جهانی به رقابت پرداخته و برنده این رقابت ها ۵۰ هزار دلار جایزه نقدی به همراه حضور رایگان در سمینار سالانه کارآفرینی در برزیل کسب خواهد کرد.

استارتاپ ویکند چیست؟

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

در این برنامه جهانی تا به‌حال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت کرده‌اند. در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

نحوه برگزاری برنامه

در برنامه استارتاپ ویکند، برنامه نویس ها، طراحان، بازاریاب ها، مدیران محصول و مشتاقان کارآفرینی گرد هم آمده و ایده هایشان را به اشتراک گذاشته، تشکیل تیم می دهند و محصولی را ساخته و تجارت نوپایی را آغاز می‌کنند.

این برنامه با معرفی ایده های شرکت کنندگان در 60 ثانیه آغاز و افراد با انتخاب ایده های برتر، بهترین تیم ها را تشکیل می دهند. آنها در انتهای هفته بر روی توسعه مشتریان، بررسی ایده و ساخت کالای اولیه با استفاده از تجربه مربیان حرفه ای فعالیت می نمایند و در بعدازظهر جمعه با ارائه دموی محصول خود به هیئت داوران و سرمایه گزاران، بازخوردهای ارزنده ای را از آنها دریافت می‌کنند.

در این برنامه سعی می شود که در انتها کالای اولیه ساخته شود که قابل عرضه به بازار باشد. با توجه به زمان کمی که تیم‌ها دارند، این موضوع به یک هدف حیاتی تبدیل می‌شود.

استارتاپ ویکند تهران

این برنامه برای دومین بار در کشور از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آبانماه ۹۱ در تهران برگزار خواهد شد. اولین دوره این رویداد در ۱۵ شهریور ۹۱ در منظومه خرد واقع در ولنجک تهران برگزار شد.

ثبت نام در استارتاپ ویکند تهران

ثبت نام در استارتاپ ویکند به‌صورت آنلاین است. دانشجویان می توانند از ۱۵ درصد تخفیف در هنگام ثبت نام استفاده کنند. برای ثبت نام به اینجا بروید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook