تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: رادیو

تاریخ ارسال: جمعه، 5 آبانماه 1391  

 

معاون صدا: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۰ شبکه رادیویی خواهیم داشت

 
 

معاون صدا تاکید کرد: تا پایان سال 1400، تعداد شبکه‌های رادیویی جمهوری اسلامی ایران به 50 شبکه خواهد رسید.  

 
 

معاون صدا تاکید کرد: تا پایان سال 1400، تعداد شبکه‌های رادیویی جمهوری اسلامی ایران به 50 شبکه خواهد رسید.

محمد حسین صوفی همچنین در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: تا پایان سال 91 شبکه‌های «کتاب‌»، «کودک و نوجوان‌»، «لبخند‌»، «خانواده» و شبکه «گردشگری» راه‌اندازی می‌شوند که از میان این شبکه‌ها، شبکه کتاب قرار است همزمان با هفته‌ی کتاب راه‌اندازی شود.

معاون صدا افتتاح شبکه رادیویی کتاب را یکی از راه‌های ارتباط بیشتر اقشار مردم با کتاب دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری درباره‌ی مطالعه کتاب و حضور بیشتر کتاب در سبد کالای فرهنگی مردم و به ویژه جوانترها تاکیداتی داشتند، احساس کردیم یکی از راه‌های ارتباط بیشتر اقشار مردم با کتاب، افتتاح شبکه رادیویی کتاب است.

او در ادامه درباره‌ی رویکرد شبکه کتاب گفت: این شبکه می‌تواند با دست‌اندرکاران چاپ و نشر کتاب تالیف و ترجمه کتاب ارتباط برقرار کند و چاپخانه‌ها انتشارات، ناشران و کتاب فروشی‌ها را به مخاطب معرفی کند. علاوه بر آن این شبکه می‌تواند با معرفی کتاب آن را نیز مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار دهد و وضعیت نویسندگی را بررسی کند.

صوفی همچنین خاطرنشان کرد: رادیو کتاب می‌تواند با معرفی نمایشگاه‌های کتاب آثار مکتوب جدید نویسندگان را نیز می‌تواند معرفی کند.

معاون صدا در پاسخ به این پرسش که آیا همه کتاب‌ها در رادیو کتاب امکان معرفی دارند یا نه؟ توضیح داد: علی القاعده همه کتاب‌ها این امکان را ندارند اگر اینگونه باشد‌، معنای آن این است که هیچ استانداردی در تولید برنامه وجود ندارد. شبکه کتاب قرار است بر اساس استانداردها ضوابط و معیارهای متناسب کتاب‌ها را معرفی کند.

او در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در زمینه‌ی افتتاح شبکه «کودک و نوجوان» در پاسخ به اینکه آیا این رادیو قابلیت آن را دارد تا برنامه‌های بشتری را برای کودکان و نوجوانان در دستور کار خود قرار دهد؟ اظهار کرد: ما در حال حاضر در رادیو برنامه کودک کم نداریم ما در شبکه‌های رادیویی برنامه‌های کودک و نوجوان داریم و رادیو ظرفیت زیادی برای تولید برنامه‌هایی با مخاطب کودک و نوجوان دارد و اگر بخواهیم مخاطب ثابت و دائمی در آینده داشته باشیم حتما باید مخاطب کودک را در شرایط فعلی حفظ کنیم.

صوفی در پایان با اشاره به اینکه رسیدن شبکه‌های رادیویی به 27 شبکه تا پایان سال 91 از قول او نبوده است، خاطرنشان کرد: پیش از این گفته بودم تا پایان سال 1400 تعداد شبکه‌های رادیویی به 50 شبکه خواهد رسید و شبکه‌های کتاب‌، کودک و نوجوان‌، لبخند‌، خانواده و گردشگری را تا پایان سال راه‌اندازی خواهیم کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook