تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: خبرگزاری

تاریخ ارسال: جمعه، 24 شهریورماه 1391  

 

خبرگزاری ایسنا امکان کامنت‌ گذاشتن را برای مخاطبان فعال کرد

 
 

سامانه‌ی انتشار نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان درباره‌ی هر خبر، یکی از امکانات جدید سایت ایسنا است که فعالیت محدود و آزمایشی خود را آغاز می‌کند. 

 
 

ایسنا - سامانه‌ی انتشار نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان درباره‌ی هر خبر، یکی از امکانات جدید سایت ایسنا است که فعالیت محدود و آزمایشی خود را آغاز می‌کند.

امروزه کاربر و مخاطب می‌تواند در نقش یک خبرنگار در فرآیند خبر موثر باشد و با انتشار دیدگاه خود، خبر را تکمیل کند یا توسعه دهد. از منظر علم ارتباطات در رسانه‌های سایبر و فضای اینترنت، مزیتی در مقایسه با دیگر رسانه‌های مکتوب وجود دارد و آن هم دو طرفه بودن ارتباط است، یعنی در حالی که رسانه به انتشار مطلب می‌پردازد به مخاطب خود نیز اجازه‌ی ابراز نظر و بازخور می‌دهد. توانایی‌ای که رسانه‌های مکتوب به‌صورت مستقیم از آن بی‌بهره‌اند.

در همین راستا ایسنا نخستین خبرگزاری کشور است که با هدف فراهم آوردن فضای تعاملی بین مخاطبان خود همراه ایجاد فرصت شنیده شدن عقاید و نظرات مخاطبان و نیز مورد بحث عمومی قرار گرفتن موضوعات و سوژه‌های خبری، اقدام به راه‌اندازی بخش انتشار نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان کرده است.

ایسنا در حالی این بخش را فعال کرده که اصرار دارد خط مشی خبری و اخلاقی خود را که شامل همه‌ی اصول و ارزش‌های اعتقادی و حرفه‌یی حاکم بر تحریریه‌ی خبری است، در انتشار نظرات مخاطبان نیز رعایت کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook