تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 6 شهریورماه 1391  

 

بدبینی کارشناسان نسبت به پایان دعوای حقوقی اپل و سامسونگ

 
 

در حالی که اپل از پیروزی حقوقی اخیر خود بر سامسونگ بسیار خوشحال است، کارشناسان می گویند این پیروزی به معنای موفقیت نهایی اپل نیست.  

 
 

در حالی که اپل از پیروزی حقوقی اخیر خود بر سامسونگ بسیار خوشحال است، کارشناسان می گویند این پیروزی به معنای موفقیت نهایی اپل نیست.

به گزارش فارس به نقل از لس آنجلس تایمز، کارشناسان می گویند سامسونگ در برابر جریمه یک میلیارد دلاری تعیین شده از سوی دادگاه آمریکایی کوتاه نخواهد آمد و با طرح شکایات جدید سعی خواهد کرد از خود دفاع کند.

صاحب نظران می گویند وقتی این دو شرکت میلیاردها دلار صرف درگیری و نبرد با هم در دادگاه های مختلف دنیا کنند پول کمتری را به خلاقیت و طراحی محصولات جدید اختصاص می دهند و در نهایت بازنده اصلی مشتریان تلفن همراه خواهند بود.

جریمه ای که به جرم نقض شش حق اختراع ثبت شده اپل از سوی سامسونگ تعیین شده در تاریخ دعاوی مربوط به مالکیت معنوی کم سابقه بوده است.

ارزش بازار جهانی گوشی های هوشمند امسال به 206.7 میلیارد دلار می رسد و علت تلاش اپل و سامسونگ برای غلبه بر یکدیگر جلوگیری از محرومیت از عرضه محصولاتشان در بازارهای جهانی است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook