تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: شنبه، 4 شهریورماه 1391  

 

کلاه ‌قرمزی حقوق عقب‌مانده کارکنان سینما را هم پرداخت می‌کند

 
 

سالن‌های سینمایی که روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان فروش داشتند، با نمایش «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» فروش روزانه خود را به دو تا چهار میلیون تومان رسانده‌اند. 

 
 

سالن‌های سینمایی که روزانه 150 تا 200 هزار تومان فروش داشتند، با نمایش «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» فروش روزانه خود را به دو تا چهار میلیون تومان رسانده‌اند.

به گزارش فارس، در هفته گذشته سینماهای تهران با یک شوک مواجه شد، عروسک‌هایی که خاطرات خوشی را برای خانواده‌ها رقم زدند این بار به پرده سینماها آمدند و توانستند اقشار مختلف را با خود همراه کنند. در این میان برخی از سینما‌ها از پخش این فیلم محروم شدند و مخاطبی که فیلم را در فضای پردیس‌ها و یا سینماهای مرکز شهر دنبال کرده است با مراجعه به سینماها با فیلم‌های سه ماه گذشته مواجه می‌شود. البته از روز گذشته این مشکل حل شد و مخاطبان می‌توانند فیلم‌ها را در پردیس‌های سینمایی و سینماهای حوزه هنری دنبال کنند.

سالن‌های سینمایی که روزانه بین 50 تا 200 هزار تومان فروش داشتند و صاحبان سینما در هزینه‌های جاری سینما و حقوق کارمندان خود دچار مشکل بودند، در حال حاضر و با نمایش فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» بین 2 تا 4 میلیون تومان در گیشه فروش داشتند و به تعبیر مدیران سینما، سالن‌ها در گیشه تکان خورده است؛ از آن جمله می‌توان به سینما آستارا، کارون، جی، حافظ، ناهید، فرهنگسرای خانواده، اشراق، صحرا، پایتخت و... اشاره کرد که با نمایش فیلم، فروش آن‌ها نسبت به روزهای گذشته و فصل بی‌فروغ سینماها چندین برابر شده است.

«کلاه قرمزی و بچه‌ننه» روز سه‌شنبه، اولین روز نمایش خود به صورت نیم‌بها در سالن‌های تهران را تجربه کرده است و اکثر سالن‌های سینما از جمله شکوفه، ماندانا، اریکه ایرانیان، سینمای ایران و... سانس‌های فوق‌العاده برای فیلم در نظر گرفتند و سه‌شنبه شب گذشته این فیلم با فروش بلیت نیم‌بها 1500 و 2000 تومانی توانست به فروش 68 میلیونی دست یابد.

آزادی: با فروش «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» حقوق عقب افتاده پرسنل را پرداخت کردیم

«ابراهیم آزادی» مدیر سینما آستارا ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» در سالن سینمایش، گفت: فروش فیلم در سالن سینما آستارا خوب بوده است. ما با اکران چند روزه فیلم‌ توانستیم حقوق عقب افتاده پرسنل و بدهکاری‌های سینما را بپردازیم.

وی در ادامه به فروش روزانه سالن سینما آستارا اشاره کرد و گفت: پیش از این روزانه حدود 100 یا 200 هزار تومان می‌فروختیم که با اکران فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به روزی دو میلیون تومان رسیدیم‌، مردم هم از دیدن فیلم ‌راضی هستند که برای ما بسیار خوشایند است.

فروزنده: «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» خانواده‌ها را به سینما کشاند

«حسین فروزنده» مدیر سینما صحرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» در سالن سینمایش، گفت: فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» ظرف چند روز گذشته فروش خیلی خوبی داشته است. با توجه به اینکه بعد از عید نوروز سینماها فعالیت خوبی نداشتند و مردم سینما را فراموش کرده بودند، با اکران فیلم «خوابم می‌آد» سینماها رونق گرفت، اما «کلاه قرمزی و بچه ننه» برای اولین بار این جمعیت را به سینماها کشانده است.

وی در ادامه گفت: برای ما ‌لذت‌بخش است، بچه‌هایی که با پدر و مادر عاشقانه به این عکس و پوسترها نگاه می‌کنند برایمان جذاب است. جوانان هم از فیلم استقبال می‌کنند. این فیلم توانست خانواده‌ها و پیر و جوان را با خود همراه کند.

وی درباره فروش روزانه سینما صحرا توضیح داد: سینما صحرا در منطقه شریعتی واقع شده است که خیابان یک‌طرفه است، جای پارک ندارد و ما با مشکل پارکینگ مواجه هستیم‌. پیش از این روزانه 100 یا 150 هزار تومان فروش داشتیم که این رقم به فروش ‌سه یا چهار میلیون تومان افزایش یافته است. شب گذشته تا سانس 10:30 دقیقه سینما باز بود و ما با استقبال خوبی مواجه بودیم.

به گزارش فارس، با حل شدن مشکل نمایش فیلم در پردیس‌های سینمایی شهرداری و سینماهای حوزه هنری، رقم فروش «کلاه قرمزی و بچه ننه» افزایش چمشگیری خواهد یافت و مخاطبانی که برای نمایش این فیلم در صف‌های طولانی منتظر ماندند به راحتی می‌توانند فیلم را تماشا کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook