تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 27 مردادماه 1391  

 

یک هکر: اغلب هک‌های این روزها برای پول است

 
 

یکی از هکرهای سابق اعلام کرد که این روزها اغلب‌ هک‌های انجام شده برای پول است.  

 
 

یکی از هکرهای سابق اعلام کرد که این روزها اغلب‌ هک‌های انجام شده برای پول است.

به گزارش ایسنا، مایک کیل، هکر سابقی که پیشترها با عنوان "پسرمافیا" شناخته می‌شد، معتقد است که هکرها تغییر کرده‌اند. در حالی که پیشتر هکرها برای بهبود امنیتی اقدام به هک کردن می‌کردند امروزه آنها به خاطر کسب پول‌های هنگفت هک می‌کنند.


وی که هنوز ارتباطاتی با دوستان هکر خود دارد، افزود: بسیاری از آنها هنوز هم فعال هستند اما اولویت‌های آنها تغییر کرده است.


وی تاکید کرد: امروزه انگیزه هکرها تغییر کرده است و آنها بیشتر به دنبال منافع مادی هستند اما در دوران ما هدف بهبود شرایط امنیتی بود.


مایکل کیل در اوایل قرن ۲۱ فعالیت هکری می‌کرد و در آن زمان که تنها ۱۵ ساله بود حملاتی به شرکت‌های مهمی همچون آمازون، دل، یاهوو، ای‌بی و سی‌ان‌ان انجام داد و به همین دلیل دستگیر شده و هشت ماه را در بازداشت به سر برد.


پس از آزادی وی فعالیت‌های خود را کاهش داده و اکنون به عنوان مشاور امنیت دیجیتالی مشغول به فعالیت است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook