تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 27 مردادماه 1391  

 

فیس‌بوک بالاخره تسلیم خواسته کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا شد

 
 

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا فیس بوک را موظف به اجرای نظرات خود در حوزه حریم شخصی کرد تا اطلاعات شخصی آنها به خطر نیفتد. 

 
 

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا فیس بوک را موظف به اجرای نظرات خود در حوزه حریم شخصی کرد تا اطلاعات شخصی آنها به خطر نیفتد.

به گزارش فارس به نقل از چایناپست، پیش از این فیس بوک تمایلی به تغییر سیاست های خود در حوزه حریم شخصی نداشت و در برابر اعتراضات کاربران و گروه های مدافع حقوق کاربران هم سکوت کرده بود، اما وقتی با تهدید حقوقی و قضایی مواجه شد مجبور شد روش خود را تغییر دهد.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا مدیران فیس بوک را متهم کرده بود در حالی که به کاربران می گویند اطلاعاتشان محرمانه باقی می ماند، آنها را با اشخاص و گروه های ثالث به اشتراک می گذارند و مشکلات متعددی به وجود می اورند.

بر اساس توافق دو طرف فیس بوک ازاین پس باید به طور واضح و روشن کاربران را در جریان تغییراتی که در اطاعاتشان ایجاد می کند قرار دهد و برای انتشار یا انتقال آن به اشخاص و گروه های ثالث رضایت کاربران را جلب کند.

البته کاربران برای اینکه پیام های مرتبط را در این زمینه دریافت کنند، باید تغییرات لازم را در بخش تنظیمات حساب کاربریشان اعمال کنند. بنابراین هنوز هم امکان سوءاستفاده از حریم شخصی کاربران فیس بوک وجود دارد.

فیس بوک همچنین پذیرفته که هر دو سال یک بار امکان بررسی عملکرد خود در حوزه حریم شخصی را به یک شرکت مستقل بدهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook