تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- واکنش کاربران ایرانی‌ نسبت به حذف نام خلیج فارس در نقشه‌های گوگل
- تجهیز ایستگاه‌های متروی نیویورک به وای.فای
- اعمال نفوذ اف.بی.آی برای شنود راحت‌تر شبکه‌های اجتماعی و ایمیل
- انتشار شماره ۸۴ فصلنامه رسانه
- اعلام نتیجه بررسی مقالات هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک
- معاون صدا: آماده راه اندازی رادیو گردشگری هستیم
- هیات منصفه مطبوعات مدیر مسوول روزنامه روزگار را مجرم نشناخت
- تأسیس «کانون خبرنگاران افتخاری هلال احمر» در سراسر کشور
- کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در شرکت های تجاری
- ثبت طولانی‌ترین مصاحبه تلویزیونی در گینس

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 17 اردیبهشتماه 1391  

 

کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در شرکت های تجاری

 
 

استفاده از شبکه های اجتماعی در شرکت های تجاری کاهش یافته و این مساله زنگ خطر را برای سایت هایی همچون فیس بوک به صدا درآورده است.  

 
 

استفاده از شبکه های اجتماعی در شرکت های تجاری کاهش یافته و این مساله زنگ خطر را برای سایت هایی همچون فیس بوک به صدا درآورده است.

به گزارش فارس به نقل از وی تری، بررسی‌های موسسه امنیتی Zscaler نشان می دهد که در ماه های اخیر افزایش نگرانی از تهدیدات امنیتی ناشی از فعالیت کارمندان شرکت های تجاری در سایت هایی مانند فیس بوک مدیران آنها را به این فکر انداخته که دسترسی به شبکه های اجتماعی را محدود یا کلاً مسدود کنند.

در حالی که ترافیک این شبکه ها از محیط های کاری کاهش یافته، برخی کاربران به جای فیس بوک از سایت های دیگری مانند توییتر استفاده می کنند. همچنین سیاست گذاری های دقیق در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی هم در محیط های کاری و حرفه ای افزایش یافته است.

ترافیک این شبکه ها از 52.40 درصد در سه ماهه اول سال 2011 به 41.07 درصد در سه ماهه اول سال 2012 کاهش یافته است. در مقابل ترافیک توییتر طی همین مدت از 6.39 درصد به 7.44 درصد رسیده است. کارشناسان Zscaler معتقدند در آینده سیاست گذاری دقیق تری از سوی شرکت های تجاری در مورد نحوه دسترسی آنها به اطلاعات آنلاین و استفاده از فضای مجازی به عمل خواهد آمد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed