تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- مایکروسافت جست‌و‌جوگر بینگ را شخصی‌تر می‌کند
- هکرها سایت شرکت اداره کننده یک زندان را از کار انداختند
- مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارسال پیامک‌های انبوه
- تبلت‌های گوگل فصل بهار به‌ بازار می‌آید
- تعرفه جدید نرخ آگهی‌های دولتی در مطبوعات
- تلفن همراه خود را با گرمای دست شارژ کنید
- وعده شش غول فناوری: از حریم شخصی کاربران بیشتر حفاظت می‌کنیم
- تخلفات انتخاباتی رسانه‌ها
- ایران ۱۵۵امین کشور در نمودار رتبه‌بندی جهانی سرعت دانلود اینترنت
- ۲۷ درصد مردم ایران رادیو گوش می‌دهند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 8 اسفندماه 1390  

 

مایکروسافت جست‌و‌جوگر بینگ را شخصی‌تر می‌کند

 
 

شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی موسوم به «صفحات لینک شده» به جست‌و‌جوگر اینترنتی خود «بینگ» افزوده است که به کاربران امکان می‌دهد که صفحاتی را از گوشه و کنار اینترنت با نام خود مرتبط کنند و با استفاده از این راه خود را در وب متمایز کنند. 

 
 

وب‌سایت همکاران سیستم - شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی موسوم به «صفحات لینک شده» به جست‌و‌جوگر اینترنتی خود «بینگ» افزوده است که به کاربران امکان می‌دهد که صفحاتی را از گوشه و کنار اینترنت با نام خود مرتبط کنند و با استفاده از این راه خود را در وب متمایز کنند.

به گزارش وب سایت eweek با استفاده از این ویژگی وقتی کاربران برای مثال نام جان اسمیت را در موتور جستجوی بینگ جستجو کنند با دیدن صفحات لینک شده او می‌توانند فرد مورد نظر را از میان دیگر افراد هم نام او تشخیص دهند.

در وبلاگ بینگ در این باره آمده است: با استفاده از این امکان وقتی دوستان شما نامتان را جستجو کنند صفحاتی را می‌یابند که شما می‌خواهید ببینند.

کاربرانی که می‌خواهند از قابلیت جدید موتور جست‌و‌جو گر بینگ استفاده کنند می‌بایست از طریق حساب فیس بوک خود وارد این موتور جست‌و‌جوگر شوند و به بینگ اجازه دهند پیوندهای ایجاد شده را به صفحه فیس بوک آن‌ها بفرستند. کاربران در صورت تمایل می‌توانند لینک‌هایی را که ثبت کرده‌اند پاک کنند.

هم اکنون در بازار جست‌و‌جوگر‌های اینترنتی رقابت شدیدی بین گوگل، مایکروسافت، فیس بوک و یاهو وجود دارد و این شرکت‌ها می‌کوشند نتایج جستجوهای خود را به طرق مختلف با اطلاعات و پست‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی ترکیب کنند. گوگل برای این کار از اطلاعات شبکه اجتماعی خود یعنی گوگل پلاس استفاده می‌کند و بینگ مایکروسافت هم از فیس بوک.

مایکروسافت با وجود اینکه در بازار جست‌و‌جوگرهای اینترنتی فاصله زیادی با گوگل دارد، اما از هیچ فرصتی برای رقابت با این غول جست‌و‌جوگر دریغ نمی‌کند. یکی از اقدامات مایکروسافت برای کوتاه کردن فاصله خود با گوگل امضای قراردادهای همکاری با شرکت‌های دیگری مثل یاهو و فیس بوک است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed