تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- میکروب‌های روی موبایل خبرنگاران را بشناسید
- نقش آندروئید در بهداشت دهان: مسواکی که به تلفن همراه وصل می‌شود
- ساخت لپ‌تاپ‌های آینده با دفتر یادداشت روزانه
- گوگل از عینک با فناوری بالا رونمایی می‌کند
- دسترسی برخی دانشگا‌ه‌ها به وب‌سایت‌های علمی قطع است
- ایجاد رشته پدافند سایبری در دانشگاه مالک اشتر
- مایکروسافت جست‌و‌جوگر بینگ را شخصی‌تر می‌کند
- هکرها سایت شرکت اداره کننده یک زندان را از کار انداختند
- مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارسال پیامک‌های انبوه
- تبلت‌های گوگل فصل بهار به‌ بازار می‌آید

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: دوشنبه، 8 اسفندماه 1390  

 

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارسال پیامک‌های انبوه

 
 

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد رعایت حقوق مشترکان، تمامی اپراتورها را موظف کرد برای ارائه خدمات پیامک انبوه در قالب اطلاع‌رسانی، خبری، تبلیغاتی، بازی و سرگرمی و موارد مشابه، قبل از شروع ارائه خدمات و پس از تائید این کمیسیون، مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح قانونی دریافت کرده و پس از تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارائه خدمات را آغاز کنند. 

 
 

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد رعایت حقوق مشترکان، تمامی اپراتورها را موظف کرد برای ارائه خدمات پیامک انبوه در قالب اطلاع‌رسانی، خبری، تبلیغاتی، بازی و سرگرمی و موارد مشابه، قبل از شروع ارائه خدمات و پس از تائید این کمیسیون، مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح قانونی دریافت کرده و پس از تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارائه خدمات را آغاز کنند.

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تمامی اپراتورها باید ضمن اطلاع‌رسانی مناسب درباره نوع خدمات پیامک انبوه، قبل از ارسال پیامک، موافقت مشترک را دریافت کرده و قبل از هرگونه اقدام، راهکارهای اجرایی این کار را با رگولاتوری هماهنگ و تائیدیه لازم را دریافت کنند.

در هرگونه خدمات پیامکی محتوایی که برای مشترک هزینه ایجاد می‌کند، باید تعرفه‌های آن از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شود.

برای ارائه سرویس‌ها و خدمات جدید، اپراتورها باید پس از تائید کمیسیون و قبل از شروع ارائه خدمات، براساس تشخیص، مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح قانونی دریافت و با تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، ارائه خدمات را شروع کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed