تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- فعالیت ۸۵۰۰ فروشگاه اینترنتی در ایران
- مجله «فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی» درجه علمی پژوهشی گرفت
- «قهوه تلخ»، موضوع نخستین پایان نامه کارشناسی ارشد در حوزه شبکه نمایش خانگی
- فراخوان هفتمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت
- احتمال سرمایه‌گذاری اپل در توییتر
- نگاهی به سیر صعودی کاربران فیس‌بوک
- روزانه حداکثر دو ساعت از صفحه نمایش استفاده کنید
- حذف برخی فیلم‌های المپیک لندن از یوتیوب
- تاثیر سریال‌های تلویزیونی در انتخاب نام نوزادان
- چهل درصد کاربران نرم‌افزارهای خود را به‌روز نمی‌کنند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 10 مردادماه 1391  

 

فعالیت ۸۵۰۰ فروشگاه اینترنتی در ایران

 
 

هم اکنون ۲۳ شرکت بخش خصوصی طرف قرارداد شرکت پست هستند و در حال حاضر بیش از ۸۵۰۰ فروشگاه در حوزه تجارت الکترونیکی از طریق شرکتهای طرف قرارداد با شرکت پست همکاری می کنند و کالاهای خود را از طریق اینترنت به متقاضیان عرضه می کنند. 

 
 

ارزش کالاهای مبادله شده در سه ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه در سال 90 در حوزه تجارت الکترونیکی شرکت پست رشد 117 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در سه ماهه نخست سال 90 ارزش کالاهای مبادله شده تجارت الکترونیکی پست حدود 53 میلیارد ریال بود که این رقم تا پایان خردادماه سال جاری به 115 میلیارد ریال رسیده است؛ همچنین حجم ترافیک مرسولات در این حوزه طی سه ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته از 400 هزار مرسوله به 540 هزار مرسوله رسیده که رشد 35 درصدی در این بخش محقق شده است.

شرکت پست از سال 86 فعالیت خود را در زمینه تجارت الکترونیکی عملیاتی کرده است به نحوی که تا پایان خرداد ماه جاری شش میلیون و 200 هزار سفارش خرید اینترنتی گرفته و حجم تجارت الکترونیکی که به واسطه این شرکت انجام شده، به بیش از 700 میلیارد ریال رسیده است.

هم اکنون 23 شرکت بخش خصوصی طرف قرارداد شرکت پست هستند و در حال حاضر بیش از 8500 فروشگاه در حوزه تجارت الکترونیکی از طریق شرکتهای طرف قرارداد با شرکت پست همکاری می کنند و کالاهای خود را از طریق اینترنت به متقاضیان عرضه می کنند.

محمد حسن کرباسیان مدیر عامل شرکت پست، افزایش نوآوری و ارائه خدمات نوین به مردم را در راستای وظایف شبکه پستی دانست و تصریح کرد: مشارکت در تحقق دولت الکترونیکی و ارایه خدمات تجارت بر خط به مردم، کاهش سفرهای زائد درون شهری و برون شهری و ایجاد اشتغال و کارآفرینی را از جمله اهداف توسعه تجارت الکترونیکی در پست است.

به گفته وی از دیگر اهداف تدوین شده برای این حوزه می توان بر کاهش هزینه های کلان در نقل و انتقالات، دسترسی عمومی در دورترین شهرها و شهرستان ها به محصولات قابل ارائه در سایر نقاط و زمینه سازی به منظور گسترش فناوری اطلاعات اشاره کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed