تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- فعالیت ۸۵۰۰ فروشگاه اینترنتی در ایران
- مجله «فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی» درجه علمی پژوهشی گرفت
- «قهوه تلخ»، موضوع نخستین پایان نامه کارشناسی ارشد در حوزه شبکه نمایش خانگی
- فراخوان هفتمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت
- احتمال سرمایه‌گذاری اپل در توییتر
- نگاهی به سیر صعودی کاربران فیس‌بوک
- روزانه حداکثر دو ساعت از صفحه نمایش استفاده کنید
- حذف برخی فیلم‌های المپیک لندن از یوتیوب
- تاثیر سریال‌های تلویزیونی در انتخاب نام نوزادان
- چهل درصد کاربران نرم‌افزارهای خود را به‌روز نمی‌کنند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: دوشنبه، 9 مردادماه 1391  

 

چهل درصد کاربران نرم‌افزارهای خود را به‌روز نمی‌کنند

 
 

شرکت‌های Skype، سیمانتِک و TomTom در پایان بررسی جدید خود به عنوان بخشی از «هفته بین‌المللی به‌روزرسانی فناوری» (ITUW) که توسط سه شرکت یاد شده برگزار شد اعلام کردند کاربران در حالت کلی تمایل چندانی به به‌روزرسانی نرم‌افزارهای خود نشان نمی‌دهند. 

 
 

وب‌سایت همکاران سیستم - شرکت‌های Skype، سیمانتِک و TomTom در پایان بررسی جدید خود به عنوان بخشی از «هفته بین‌المللی به‌روزرسانی فناوری» (ITUW) که توسط سه شرکت یاد شده برگزار شد اعلام کردند کاربران در حالت کلی تمایل چندانی به به‌روزرسانی نرم‌افزارهای خود نشان نمی‌دهند.

به گزارش سایت pcworld، بر اساس نتایج حاصل از این مطالعه جدید گفته شده است که ۴۰ درصد بزرگسالان هرگز سراغ به‌روزرسانی نرم‌افزارهای نصب شده روی رایانه شخصی خود نمی‌روند و زمانی که درخواست به‌روز کردن نرم‌افزار روی رایانه نمایان می‌شود به آن بی‌توجهی می‌کنند.

بیش از نیمی از افرادی که در این بررسی شرکت کردند توضیح دادند، پیش از آنکه نسخه جدید نرم‌افزار را بارگذاری و نصب کنند باید بین دو تا پنج بار بخش هشدار دهنده برای به‌روزرسانی نرم‌افزار آن‌ها نمایان شود.

این بررسی به صورت آنلاین روی کاربرانی از آمریکا، بریتانیا و آلمان انجام شد. طبق نتایج به‌دست آمده، یک‌چهارم کاربران در هر یک از کشورهای یاد شده توضیح دادند که به طور واضح متوجه نشده‌اند به‌روزرسانی نرم‌افزار چه مزیتی برای آن‌ها به همراه دارد. درصد مشابهی نیز اعلام کردند که مزایای به‌روزرسانی‌های مستمر را متوجه نمی‌شوند.

همچنین بین کسانی که اعلام کردند از مزایای به‌روز کردن نرم‌افزار خود مطلع هستند، یک‌چهارم خاطرنشان ساختند که به درستی نمی‌دانند چطور باید نرم‌افزار خود را برای به‌روز کردن به نسخه جدید‌تر بررسی کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed