وبسایت به اشتراک گذاری اخبار "دیگ" که زمانی سمبل سایت های وب 2 محسوب می شد به قیمت نازلی به فروش رفت.
به گزارش فارس به نقل از گاردین، این سایت که زمانی 175 میلیون دلار قیمت گذاری شده بود، سرانجام از سوی شرکت Betaworks به بهای نازل 500 هزار دلار خریداری شد.
فروش این سایت که 7 سال از فعالیتش می گذرد نشانگر پایان عصر فعالیت سایت هایی است که به طور تک بعدی تنها به یک جنبه از ارائه خدمات وب 2 توجه داشته اند. مدیران دیگ در طول عمر این سایت بیش از 45 میلیون دلار صرف هزینه سازی و بهبود کیفیت خدمات آن کرده بودند.
اگر چه این سایت کماکان هر ماه بیش از 16 میلیون بازدیدکننده دارد، اما توانایی خود را برای تاثیرگذاری بر علائق و جهت گیری های کاربران اینترنت از دست داده است. دیگ همچنین برتری خود بر سایت های رقیب مانند Slashdot و Redditرا نیز از دست داده است.
سایت دیگ که در سال های 2006 و 2007 در اوج محبوبیت خود بود، تا 5 سال قبل در میان فهرست 50 وب سایت برتر اینترنت قرار داشت.