تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گردهمایی آنلاین همزمان با روز رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
- برخورد نژادپرستانه «اپل» با خریدار ایرانی، آمریکایی‌ها را هم شوکه کرد
- خبرنگار شبکه «فاکس نیوز»، مشاور رسانه‌ای واتیکان شد
- کتاب «رسانه‌های اجتماعی ابعاد و ظرفیت‌ها» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود
- تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی هدف‌مندانه انجام می‏ شود
- ایجاد گروه نظارت بر رسانه‌های آنلاین/ نحوه گرفتن مجوز شبکه‌های اجتماعی
- درخواست پناهندگی سیاسی موسس ویکی‌لیکس از اکوادور
- شناسایی الگوهای خاص وب‌گردی افسرده‌ها توسط دانشمندان
- کاهش هشت درصدی عرضه جهانی تلویزیون
- شکایت از لینکداین به علت سهل‌انگاری در حفظ اطلاعات کاربران

 

گروه خبری: وب اجتماعی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 8 تیرماه 1391  

 

کتاب «رسانه‌های اجتماعی ابعاد و ظرفیت‌ها» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود

 
 

کتاب «رسانه های اجتماعی ابعاد و ظرفیت ها» به کوشش جمعی از نویسندگان که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است، در همایش روز رسانه های اجتماعی رونمایی می شود. 

 
 

کتاب «رسانه‌های اجتماعی ابعاد و ظرفیت‌ها» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.

کتاب «رسانه های اجتماعی ابعاد و ظرفیت ها» به کوشش جمعی از نویسندگان که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است، در همایش روز رسانه های اجتماعی رونمایی می شود.

به گزارش دبیرخانه این همایش، این کتاب به اهتمام حسین بصیریان جهرمی و با مقدمه دکتر حسینعلی افخمی، عضو هئیت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی منتشر شده است که ۱۰ تیرماه جاری همزمان با روز جهانی رسانه های اجتماعی رونمایی می شود.

در پشت جلد این کتاب آمده است، «رسانه‌های اجتماعی» به یکی از گونه‌های پرمخاطب و جذابِ رسانه در سال‌های اخیر تبدیل شده‌اند. استقبال فزاینده و پرشتاب کاربران از این رسانه‌ها حتی در میان کاربران ایرانی نیز -به رغم محدودیت‌های موجود در فضای مجازی- غیر قابل انکار است. این رسانه‌ها، هویت فردی، کنش جمعی، شیوه‌های تولید، عادت مصرف، و روش برگزیدن فرهنگ رسانه‌ای مجازی را در مقایسه با آنچه در دنیای واقعی است، دگرگون کرده‌اند. می‌توان گفت که حتی نمایش خیابانی جنبش‌های اجتماعی معاصر در کشورهای عربی و جوامع پیشرفته صنعتی نیز، به نحوی متأثر از پادقدرت نهفته در این رسانه‌هاست.

کتاب پیش‌رو، در زمره‌ی یکی از نخستین کتاب‌های حوزه‌ی علوم ارتباطات اجتماعی است که با موضوع «رسانه‌های اجتماعی» در کشور منتشر می‌شود. این اثر، ماحصل تلاش بنیادی جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران «شبکه‌های اجتماعی مجازی» است که با هدف آشنا ساختن خوانندگان فارسی زبان با نقش، اهمیت و کارکرد رسانه‌های اجتماعی، مجموعه‌ای از مقالات مرتبط با این موضوع را در خود جای داده است. کوشش‌هایی از این دست می‌تواند گامی مؤثر در بسط ادبیات نظری رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های جدید به‌شمار آید که از این حیث قابل تقدیر است. هرچند درک آثار مطلوب یا کژکارکردهای رسانه‌های اجتماعی که پرسش مشترک و مورد علاقه کاربران، کارگزاران و پژوهشگران این حوزه است، مطالعات بومی، منطقه‌ای، تطبیقی و جداگانه‌ای را طلب می‌کند و باید به آن نیز در جای خود اهتمام ورزید.

گفتنی است، نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی ۱۰ تیرماه جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed