تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- حرف آخر آی.‌تی را شورای عالی فضای مجازی می‌زند
- همه «ملی»های وزارت ارتباطات
- ۱۱ ‬اسطوره‮ ‬خشونت‮ ‬رسانه‮‌‬ای
- روزنامه‌نگاری بدون دانش اقتصادی
- بلومبرگ و رویترز: آیندگان اخبار
- آسوشیتد پرس چگونه خبرنگاران خود در کره‌شمالی را انتخاب کرد
- نیمی از کاربران اینترنت به دنبال سرگرمی هستند
- تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه تكمیلی تا اول اردیبهشت‌ماه
- سال ۹۰ همه استان‌های كشور دارای روزنامه شدند
- ۸۵ درصد مردم جهان از طریق ایمیل و ۶۲ درصد از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر در ارتباط هستند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: یکشنبه، 27 فروردینماه 1391  

 

نیمی از کاربران اینترنت به دنبال سرگرمی هستند

 
 

بیش از نیمی از کاربران اینترنت در کشورهای مختلف جهان، به دنبال تفریح و سرگرمی هستند. 

 
 

بیش از نیمی از کاربران اینترنت در کشورهای مختلف جهان، به دنبال تفریح و سرگرمی هستند.

به گزارش ایتنا به نقل از رویترز، در یک نظرسنجی آنلاین مشخص شد که ۵۷ درصد از کاربران کشورهای مختلف، از آمریکا گرفته تا آرژانتین، سوئد، ژاپن، هند و روسیه، با هدف تفریح و سرگرمی، به وب سایت‌های اینترنتی مراجعه می‌کنند.

۴۳ درصد پرسش‌شوندگان نیز به دنبال دانلود موسیقی و ۳۴ درصد هم در جست‌وجوی فیلم هستند.

در این نظرسنجی که به تازگی صورت گرفته است، بیش از ۱۹ هزار فرد بزرگسال از ۲۴ کشور جهان مشارکت داشته است.

کرن گوتفرید (Keren Gottfried) مدیر تحقیقات مرکز Ipsos Global Public Affairs که این نظرسنجی را به سفارش خبرگزاری رویترز انجام داده است، می‌گوید اینترنت هم مکانی است برای تجارت و بازرگانی، و هم جایی است برای بازی و سرگرمی.

بر اساس این گزارش، دلیل استفاده از اینترنت، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

به عنوان مثال ۷۲ درصد کاربران ساکن در ترکیه، هدف از وبگردی را سرگرم شدن دانسته‌اند در حالی که این رقم در عربستان سعودی، فقط ۳۵ درصد است.

یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که کاربران چینی از لحاظ مراجعه به سایت‌های فیلم و موسیقی و یا دانلود از این سایت‌ها، در رتبه نخست جهانی قرار دارند.

۷۰ درصد کاربران این کشور به دانلود موسیقی و فیلم مبادرت می‌ورزند.

این گزارش عنوان می‌کند که ۲۷ درصد افراد، از اینترنت برای پرداختن به بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند.
در این زمینه نیز چین با کسب مقام ۶۱ درصدی در جایگاه اول قرار دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed