تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- دبیرخانه دائمی مدیریت رسانه‌ای تأسیس می‌شود
- آشنایی با ضوابط صدور مجوز تاسیس و نظارت بر فعالیت واحد‌های فرهنگی دیجیتال
- آرشیو توییتر به‌روی شرکت‌ها باز شد
- بازنشستگی ۲۰ ساله خبرنگاران در گروی ابلاغ آیین‌نامه کار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری
- دردسر تازه خدمات نمای خیابانی گوگل در فرانسه
- افزایش خدمات بیمه تکمیلی خبرنگاران به ۱۵ عنوان
- اف.‌بی.‌آی: حملات سایبری بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا
- گوگل رقیبی برای «سیری» عرضه می‌کند
- فیس‌بوک اسلامی در ماه رمضان افتتاح می‌شود
- آغاز سطح‌بندی خبرنگاران به خبرنگار، خبرنگار ارشد، روزنامه‌نگار و روزنامه‌نگار ارشد

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: سه شنبه، 16 اسفندماه 1390  

 

دبیرخانه دائمی مدیریت رسانه‌ای تأسیس می‌شود

 
 

تأسیس دبیرخانه دائمی مدیریت رسانه‌ای در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه با حضور مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد به تصویب رسید.  

 
 

تأسیس دبیرخانه دائمی مدیریت رسانه‌ای در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه با حضور مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه با حضور نمایندگانی از صدا و سیما، شهرداری تهران، اداره کل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان اکو و... دیروز شنبه 13 اسفندماه برگزار شد.

در این جلسه حسن خجسته، معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری در این نشست به بیان مباحثی با این مضمون که مدیریت اقتصاد رسانه‌ای نیازمند پژوهش‌های بنیادی و اساسی بوده و برای مدیریت یکپارچه و تقویت این رشته باید عزمی ملی و فراجناحی بین رسانه‌ها مختلف کشور ایجاد شود، پرداخت.

در این جلسه مطرح شد که رسانه‌ها در کشور ما مانند تمام ارکان دیگر روز به روز در حال توسعه هستند و تحول‌ها و فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را پشت سرگذاشته‌اند، در همین خصوص باید به مدیریت رسانه در ایران اعم از رسانه‌های نو مانند رادیو و تلویزیون و رسانه‌های نوینی مانند اینترنت و موبایل توجهی ویژه داشت.

همچنین در عرصه مدیریت و اقتصاد رسانه‌ای نیاز شدیدی به همکاری‌های نظری و پشتیبانی و حمایت‌های سازمان‌های گوناگون احساس می‌شود. باید هر یک از همایش‌های سالیانه به یک موضوع،‌ محور و دغدغه‌ رسانه‌ای اختصاص پیدا کند. به عنوان مثال همایش سوم می‌تواند به بررسی جایگاه اقتصادی، محتوا،‌اقبال مخاطب و مسئولیت مدیران رسانه در قبال اجتماع اختصاص داشته باشد.

در پایان این جلسه تاسیس دبیرخانه دائمی مدیریت رسانه‌ای از سوی حاضران در جلسه که شورای سیاست‌گذاری دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه بودند، ‌تصویب شد.

‌اولین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه در سال 88 برگزار شد و دومین همایش نیز 16 و 17 اردیبهشت ماه سال 91 برگزار خواهد شد.

دومین همایش قرار بود 6 و7 اسفند ماه برگزار شود که با تشکیل شورای سیاست‌گذاری و انتخاب حسن خجسته به عنوان دبیر شورا،‌ برگزاری همایش به اردیبهشت ماه موکول شد.

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه 30 بهمن و دومین جلسه نیز 13 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه همایش روزانه تعداد زیادی مقالات علمی به دبیرخانه ارسال می‌شود و هدف همایش ایحاد بار علمی بالا در مدیریت رسانه و رفع تمام مشکلات در مدیریت رسانه است.

همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و البته کمیسیون ملی یونسکو، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها نیز در برگزاری همایش همکاری دارند.

علی اکبر فرهنگی دبیر علمی، حمیدرضا حسینی دانا دبیر همایش و فراهانی دبیر اجرایی همایش هستند. در دومین شورای سیاستگذاری همایش مدیریت و اقتصاد رسانه که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، پدرام پاک‌آیین مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی گرانمایه‌پور ‌استاد ارتباطات، نامدار صداقت مدیر کل روابط عمومی شهرداری، علی اصغر محکی و برخی دیگر از مسئولان و استادان ارتباطات کشور حضور داشتند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed