شرکتها از این پس قادرند از بهروزرسانیهای توییتر تا حدود دو سال گذشته برای اهداف تحقیقاتی بازار، جستوجو کرده و آن را مورد بررسی قرار دهند.
به گزارش ایسنا، شرکتها میتوانند توییتها را از ماه ژانویه 2010 به منظور برنامهریزی برای اقدامات بازاریابی، مورد هدف قرار دادن افراد بانفوذ و یا سعی در پیشبینی رویدادهای خاص، جستوجو و بررسی کنند.
تا امروز، تنها توییتهای متعلق به 30 روز پیش جهت جستوجو در دسترس شرکتها قرار گرفته بود و کاربران نیز می توانستند به پستهای متعلق به هفت روز گذشته دسترسی پیدا کنند.