تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- جای ۹۳ درصد از مدیران بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در لینکدین خالی است
- ثبت‌نام دوره‌‌های آموزش کوتاه مدت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها
- اجتماعی شدن و انبوه سپاری خبر
- اسطوره رسانه‌ای المپیک
- گفت‌وگو با دبیر شورای‌عالی فضای مجازی
- جدول پرفروش‌ترین دوربین‌های دیجیتالی
- الجزیره و العربیه در جنگ سوریه سوختند
- جایزه می‌فروشند
- سهم ۶۸ درصدی اپل از بازار تبلت جهان
- تقدیر از ۱۰ خبرنگار در مراسم نماز جمعه تهران

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 20 مردادماه 1391  

 

جای ۹۳ درصد از مدیران بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در لینکدین خالی است

 
 

برآورد‌ها نشان می‌دهد شبکه اجتماعی لینکدین که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کاربران متخصص در سراسر جهان محسوب می‌شود، حدود ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. 

 
 

برآورد‌ها نشان می‌دهد شبکه اجتماعی لینکدین که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کاربران متخصص در سراسر جهان محسوب می‌شود، حدود ۱۶۰ میلیون کاربر دارد.

اما یک نظرسنجی جدید نشان داده است این شبکه هنوز برای تحقق هدف خود که جذب کاربران در شبکه‌های تخصصی است، هنوز راه طولانی را در پیش دارد.

حدود ۹۳ درصد از مدیر عامل‌ها و گردانندگان کسب‌وکارهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند گفته‌اند عضو این شبکه نیستند.

به گزارش همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، شرکت پژوهشی سی تی پارتنر در آخرین گزارش خود اعلام کرده است حدود ۹۳ درصد از مدیران شرکت‌های بزرگ جهان هنوز عضو شبکه اجتماعی لینکدین نشده‌اند.

این مطالعه همچنین نشان داده است که در قاره آسیا فقط ۳ درصد از مدیران شرکت‌های بزرگ عضو این شبکه شده‌اند.

شرکت سی‌تی پارتنر دریافته است مدیرانی که پروفایل خود را بر روی شبکه اجتماعی لینکدین قرار داده‌اند، عمدتاً مرد هستند و مدیران بخش فناوری کسب و کار‌ها نیز عمدتاً در این شبکه غایب هستند.

مدیران آسیایی هم که وارد این شبکه شده‌اند، عمدتاً در صنایعی مثل خدمات مالی، خودروسازی و نفت و گاز مشغول به کار هستند.

این نظرسنجی در بین مدیران ۴۶۹ شرکت در قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکا انجام شده که همگی جزو ۵۰۰ شرکت بر‌تر جهان در سال ۲۰۱۲ (فهرست فورچون) هستند.

یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد که از میان ۱۷۸ شرکت‌هایی که متعلق به منطقه آسیا- اقیانوس آرام هستند، فقط مدیران ۵ شرکت حضور فعالی در شبکه لینکدین دارند.

از این ۵ شرکت دو شرکت هندی هستند و کشورهای استرالیا و ژاپن نیز هر کدام یک نماینده در این جمع دارند.

اما در آمریکا از ۱۳۱ شرکت مورد مطالعه فقط مدیران ۷ درصد شرکت‌ها (۸ شرکت) در این شبکه حضور دارند.

این رقم در مورد شرکت‌های اروپایی ۱۲ درصد است. در اروپا از ۱۶۰ شرکت مورد بررسی، مدیران ۱۹ شرکت عضو لینکدین هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed