تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- نگرانی نروژی‌ها از نقض حریم شخصی کاربران فیس‌بوک
- گوگل با خرید شرکت وایلدفایر حضور خود در بازار شبکه‌های اجتماعی را تقویت می‌کند
- ویکی‌پدیا به دنبال نویسنده می‌گردد
- شبکه اجتماعی «بنیان» اخوان المسلمین آغاز به‌کار کرد
- جای ۹۳ درصد از مدیران بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در لینکدین خالی است
- ثبت‌نام دوره‌‌های آموزش کوتاه مدت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها
- اجتماعی شدن و انبوه سپاری خبر
- اسطوره رسانه‌ای المپیک
- گفت‌وگو با دبیر شورای‌عالی فضای مجازی
- جدول پرفروش‌ترین دوربین‌های دیجیتالی

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 20 مردادماه 1391  

 

نگرانی نروژی‌ها از نقض حریم شخصی کاربران فیس‌بوک

 
 

آژانس حفاظت از داده های نروژ در مورد احتمال نقض حریم شخصی کاربرانی که از یکی از خدمات تازه فیس بوک استفاده می کنند، اظهار نگرانی کرده است.  

 
 

آژانس حفاظت از داده های نروژ در مورد احتمال نقض حریم شخصی کاربرانی که از یکی از خدمات تازه فیس بوک استفاده می کنند، اظهار نگرانی کرده است.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، این آژانس قصد دارد در مورد خدمات شناسایی هویت تصویری کاربران که به تازگی از سوی فیس بوک راه اندازی شده، تحقیق کند. تحقیقات یاد شده از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

فیس بوک مدتی است به کاربران امکان داده از فناوری تشخیص بصری برای تسهیل برچسب زدن به افراد در عکس ها استفاده کنند. با این حال بسیاری از کاربران و صاحب نظران امنیتی از آن بیم دارند که فناوری یاد شده امنیت و حریم شخصی و خصوصی کاربران را به خطر اندازد و باعث افشای اطلاعات محرمانه آنها برای اشخاص و گروه های ثالث شود.

آژانس حفاظت از داده های نروژ قصد دارد در مورد نحوه عملکرد این فناوری با مسئولان فیس بوک وارد مذاکره شود تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کند و پاسخگوی نگرانی های عمومی باشد.

این اولین بار نیست که آژانس حفاظت از داده های نروژ در مورد عملکرد فیس بوک تحقیق می کند. در سال 2011 هم این کشور و دیگر کشورهای حوزه اسکاندیناوی تلاش کردند در مورد سیاست های فیس بوک در زمینه حریم شخصی اطلاعات بیشتری کسب کنند و دریابند مدیران فیس بوک چگونه اطلاعات شخصی کاربران را نگهداری می کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed