تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- تبلت‌ها به ابزار استفاده رسانه‌ای تبدیل شده‌اند
- اینترنت از اینترانت شهریورماه در ۳۱ استان تفکیک می‌شود
- فراخوان نخستین جشنواره سراسری طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران
- خدمات ویژه یاهو برای مسلمانان
- ۷۵ درصد جمعیت جهان تلفن همراه دارند
- زمان ثبت نام وام مسکن خبرنگاران اعلام شد
- زنان پیامک‌هایی با عبارت «دوستت دارم» را بیشتر ارسال می‌کنند
- نخستین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی جامعه اطلاعاتی منتشر شد
- پژوهش‌های علمی در بریتانیا رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد
- ارتش آمریکا با کنار گذاشتن ویندوز به لینوکس روی آورد

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: شنبه، 31 تیرماه 1391  

 

تبلت‌ها به ابزار استفاده رسانه‌ای تبدیل شده‌اند

 
 

تحقیقات جدید نشان می دهد اکثر افرادی که از آی پد استفاده می کنند بیشتر از این تبلت برای رجوع به سایتهای اینترنتی و فعالیتهای سرگرمی چون تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند به این معنا که تبلت در زمان حاضر به نوعی به ابزاری برای استفاده رسانه ای تبدیل شده است. 

 
 

تحقیقات جدید نشان می دهد اکثر افرادی که از آی پد استفاده می کنند بیشتر از این تبلت برای رجوع به سایتهای اینترنتی و فعالیتهای سرگرمی چون تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند به این معنا که تبلت در زمان حاضر به نوعی به ابزاری برای استفاده رسانه ای تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس گزارش مرکز تحقیقاتی اطلاعات مصرف کننده که نظر سنجی را از بیش از یک هزار کاربر آی پد در اوایل سال جاری انجام داده بود، 40 درصد از شرکت کنندگان اظهار داشتند که عمدتا از دستگاه خود برای مراجعه به سایتهای اینترنتی استفاده می کنند.

این درحالی است که توجه به بخش سرگرمی که دربرگیرنده تماشای فایلهای ویدئویی، گوش دادن به موسیقی و نگاه کردن تصاویر است توسط 33 درصد از شرکت کنندگان این تحقیق مورد تصدیق قرار گرفته است.

در مقام سوم بخش بازیها قرار دارد که 27 درصد خریداران آی پد را به خود واداشته است.

نکته جالب توجه اینجا است که تنها 11 درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق از آی پد برای برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. هشت درصد از آنها نیز از این ابزار الکترونیکی برای کتاب و مجله خواندن استفاده می کنند.

این تحقیق تقویت کننده این نظریه است که تبلتها در وهله اول دستگاه های مصرف رسانه ای هستند. این درحالی است که مصرف آی پد در بحش تجاری نیز در حال افزایش بوده است و بسیاری از خریداران آخرین نسخه از آی پد این مسئله را مورد تأکید قرار داده اند.

این امر می تواند نشان دهنده این مسئله باشد که تبلتهای هفت اینچی برای بخش سرگرمی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است؛ به طوریکه گوگل نکسوس هفت از زمان ارائه آن تاکنون موفقیتهای خوبی را شاهد بوده است. از این روز اپل نیز تصمیم دارد نسخه کوچکتری از آی پد را برای امسال ارائه کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed