تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- رسانه‌های اجتماعی مهم‌ترین منبع اخبار نوجوانان
- موافقت پلیس تهران با اكران شبانه سینماها در ماه رمضان
- دسترسی به مطالب وب‌سایت روزنامه «شرق» پولی می‌شود
- نخستین موس خنک برای گیم‌بازان حرفه‌ای
- پلی‌باتن: تولید دكمه‌هایی برای شنیدن موسیقی
- همکاری فیس‌بوک و سی.‌ان.‌ان برای پوشش انتخاباتی
- شیوه تبلیغات جدید فیس‌بوک، حریم خصوصی کاربران را هدف می‌گیرد
- شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ به موزه نرسید
- طراحی برنامه كنترل رفتار پلیس آمریکا
- برترین‌های جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی مشخص شدند

 

گروه خبری: وب اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 23 تیرماه 1391  

 

نقش فیس‌بوک و اسکایپ در افزایش جراحی‌های پلاستیک در غرب

 
 

پزشکان می گویند شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و سرویس های تلفن اینترنتی مانند اسکایپ و فیس‌تایم باعث افزایش انفجارآمیز تمایل به جراحی پلاستیک شده اند.  

 
 

خبرگزاری فارس - پزشکان می گویند شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و سرویس های تلفن اینترنتی مانند اسکایپ و فیس‌تایم باعث افزایش انفجارآمیز تمایل به جراحی پلاستیک شده اند.

به گزارش مشبل، مردمی که تمایل دارند در برابر چشمان افرادی که از نمایه آنها در فیس بوک بازدید می کنند زیبا به نظر برسند یا دوست دارند در زمان گفتگوی تلفنی بر بستر اینترنت زیباتر دیده شوند روز به روز بیشتر به انجام جراحی پلاستیک تمایل نشان می دهند.

دکتر آدام شافنر یک جراح پلاستیک در نیویورک می گوید: مردم پیش من می آیند و می گویند من خود را در آینه نگاه می کنم، اما متوجه چیزی نمی شوم تا آنکه به خودم در فیس بوک یا آیفون یا آی پد نگاه می کنم.

وی می افزاید: وقتی شما در آینه به خود نگاه می کنید، تصویر قرینه خود را می بینید، اما وقتی در شبکه های اجتماعی به خود می نگرید، خودتان را آن طور که دنیا به شما نگاه می کند می بینید.

به گفته وی حس غروری که شبکه های اجتماعی به افراد تزریق می کنند جراحان پلاستیک را به تامین نیازهای این بازار رو به رشد ترغیب کرده است. در این میان جراحی صورت برای زیباتر به نظر رسیدن در فیس بوک رشد فراوانی داشته است.

حتی برخی پزشکان دست به جراحی های تخصصی برای زیبا به نظر رسیدن در فیس بوک و اسکایپ می زنند و نام آن را FaceTime Facelift گذاشته اند.

گفتنی است تا چندی قبل استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر مشکلات کاربران اینترنت را حل می کرد، اما امروزه با زنده شدن بسیاری از ارتباطات اینترنتی این روش دیگر کاربردی ندارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed