تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- ایمیل چاپار جایگزین سرویس‌های خارجی نخواهد شد
- «کندی اینترنت»، مصداق غش در معامله نیست؟
- تبلت‌ها در سبد کالاهای ضروری خانواده‌های بریتانیایی
- هدهد، شبکه فارسی زبان کودک نوروز ۱۳۹۱ راه‌اندازی می‌شود
- نرم‌افزارهای CRM دروازه ورود به دنیای فناوری‌های پردازش ابری
- پوشش تمام مناطق روستایی به تلفن همراه تا قبل از سال ۲۰۱۵
- نوروز ۹۱ «کلاه قرمزی» با چهار عروسک جدید باز هم به تلویزیون می‌آید
- گردهمایی خبرگزاری‌ها در مسکو
- فراخوان مقاله برای چهارمین سمینار بررسی مسائل مطبوعات ایران: چالش‌ها و چشم‌اندازها
- اتصال ۸۰ درصد کاربران ایرانی به اینترنت با دایل.آپ

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: جمعه، 26 اسفندماه 1390  

 

افزایش نگرانی‌ها از تجاوز آنلاین به حریم خصوصی

 
 

بررسی‌های انجام شده نشان داده‌اند كه مردم آمریكا از موتورهای جست‌وجوی آنلاین، مخصوصا گوگل، بیش‌تر از هر زمان دیگری استفاده می‌كنند، اما تعداد بسیاری از آن‌ها نگرانند كه ردیابی فعالیت‌های آنلاین، تجاوز به حریم خصوصی‌شان باشد.  

 
 

بررسی‌های انجام شده نشان داده‌اند كه مردم آمریكا از موتورهای جست‌وجوی آنلاین، مخصوصا گوگل، بیش‌تر از هر زمان دیگری استفاده می‌كنند، اما تعداد بسیاری از آن‌ها نگرانند كه ردیابی فعالیت‌های آنلاین، تجاوز به حریم خصوصی‌شان باشد.

به گزارش ایسنا، مركز تحقیقاتی پیو اعلام كرد: 73 درصد از كاربران گفته‌اند كه احساس خوبی نسبت به اینكه یك موتور جست‌وجوی آنلاین، پرسش‌های آن‌ها را ردیابی كند، نخواهند داشت و 68 درصد اعلام كردند كه نسبت به تبلیغات هدفمند نیز احساس خوشایندی ندارند، چراكه آن‌ها مایل نیستند فعالیت‌های آنلاینشان ردیابی و تحلیل شود.

این گزارش می‌تواند انتقاد از جانب كاربران و مقامات دولتی را درباره سیاست‌های حفظ اسرار شركت‌هایی چون گوگل، مایكروسافت، یاهو و فیس‌بوك دو چندان كند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed