تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- ایمیل چاپار جایگزین سرویس‌های خارجی نخواهد شد
- «کندی اینترنت»، مصداق غش در معامله نیست؟
- تبلت‌ها در سبد کالاهای ضروری خانواده‌های بریتانیایی
- هدهد، شبکه فارسی زبان کودک نوروز ۱۳۹۱ راه‌اندازی می‌شود
- نرم‌افزارهای CRM دروازه ورود به دنیای فناوری‌های پردازش ابری
- پوشش تمام مناطق روستایی به تلفن همراه تا قبل از سال ۲۰۱۵
- نوروز ۹۱ «کلاه قرمزی» با چهار عروسک جدید باز هم به تلویزیون می‌آید
- گردهمایی خبرگزاری‌ها در مسکو
- فراخوان مقاله برای چهارمین سمینار بررسی مسائل مطبوعات ایران: چالش‌ها و چشم‌اندازها
- اتصال ۸۰ درصد کاربران ایرانی به اینترنت با دایل.آپ

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: جمعه، 26 اسفندماه 1390  

 

نرم‌افزارهای CRM دروازه ورود به دنیای فناوری‌های پردازش ابری

 
 

نتایج یک تحقیق شرکت دل نشان می‌دهد استفاده از فناوری‌های پردازش ابری در میان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رو به افزایش است. 

 
 

وب‌سایت خبری همكاران سیستم - نتایج یک تحقیق شرکت دل نشان می‌دهد استفاده از فناوری‌های پردازش ابری در میان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رو به افزایش است.

نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از مهم‌ترین راه‌های ورود این کسب و کارها به بازار فناوری‌های پردازش ابری است.

به گزارش وب سایت eweek، شرکت دل با بررسی عملکرد بیش از ۴۵۰ شرکت کوچک و متوسط در آمریکا که تعداد کارکنان آنها بین ۵۰ تا ۹۹۹ نفر متغیر است، دریافته است که ۶۹ درصد این کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند نرم‌افزارها و برنامه‌های پردازش ابری خود را از یک فروشنده واحد و مورد اعتماد خریداری کنند.

بر اساس این گزارش راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از جمله مهم‌ترین پلت‌فرم‌هایی است که شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر آن را از طریق فناوری پردازش ابری مورد استفاده قرار می‌دهند. هم اکنون ۵۵ درصد از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مبتنی بر پردازش ابری که مورد استفاده کسب‌وکارهای کوچک و متوسط قرار می‌گیرد، به نحوی به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مرتبط هستند. این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۰ حدود ۳۴ درصد رشد داشته است.

شرکت‌های مورد مطالعه به دل گفته‌اند استفاده از فناوری‌های پردازش ابری به طور متوسط کارایی عملیاتی آنها را ۳۸ درصد و بازدهی کارکنان آنها را ۳۹ درصد افزایش داده است.
این شرکت‌ها کاهش هزینه مالکیت نرم‌افزارها، افزایش سرعت راه اندازی، دسترسی آسان و ویژگی خودکار را به عنوان فواید استفاده از فناوری‌های پردازش ابری ذکر کرده‌اند.

شرکت دل در گزارش خود به این نتیجه رسیده است که استفاده از خدمات پردازش ابری صرفاً با ایجاد یک اشتراک تمام نمی‌شود، بلکه وقتی شرکت‌ها از این خدمات استفاده می‌کنند بلافاصله نیاز به راه‌کارهای کمکی فروشندگان قابل اعتماد در این بازار را احساس می‌کنند و می‌خواهند برای استفاده از این فناوری‌ها و خدمات از یک برنامه جامع و قابل ارتقا پیروی کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed